پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

کوره هوای گرم

کوره هوای گرم

کوره هوای گرم یا هیتر صنعتی نوعی بخاری بزرگ می باشد که بازده حرارتی بالایی دارد و قادر است در مدت زمان بسیار کم کل فضا را گرم کند و حجم بالایی از حرارت را بدون فوت وقت تولید کند

در واقع هیتر صنعتی یکی از بهترین تجهیزات گرمایشی می باشد که بازده تولید حرارت در آن ها بسیار بالا می باشد. از هیتر صنعتی برای تامین گرمایش گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های تولید و فضاهای صنعتی و عمومی استفاده می گردد.

طبقه بندی بر اساس نحوه انتقال حرارت :
بر اساس نحوه انتقال حرارت به دو دسته کانالی و بدون کانال ( غیرمستقیم و مستقیم) تقسیم می گردند در ادامه این موارد را نیز برای شما مفصلا معرفی خواهیم کرد. تا در زمان خرید بتوانید متناسب با نیاز و شرایط موجود بهترین تصمیم را بگیرید.

مستقیم :
به هیتر صنعتی ای گفته می شود که هوای گرم بدون هیچ واسطه ای مستقیم به فضای مورد نظر از طریق فن اکسیال هدایت می شود، منظور از واسطه کانال می باشد. عدم نصب کانال در کورهای مستقیم هوای گرم یا هیترهای فن دار به دلیل نوع فن آن می باشد که قابلیت نصب کانال را به دلیل عدم تحمل فشار استاتیکی ندارند و همچین ظرفیت حرارتی دستگاه از قابلیت کمتری برخوردار هست،هیتر های گازی یا گازوئیلی جز این دسته می باشند .

غیر مستقیم :
انتقال حرارت در کوره های غیرمستقیم (کانالی) توسط سیستم کانال کشی صوررت می پذیرد. منظور از واسطه همان کانالی می باشد که از طریق آن هوای گرم وارد فضای مورد نظر می شود که به آن کوره هوای گرم کانالی نیز گفته می شود و فرق آن با کوره های نوع مستقیم در دو چیز است؛ یک قابلیت نصب کانال و دیگری ظرفیت بالای دستگاه می باشد.
لازم به ذکر است ارائه نمایندگی و فروش تمامی محصولات سهند هواساز در سراسر کشور امکان پذیراست.
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید کوره هوای گرم تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:
56543512 _ 56545923 _ 56545904(021)
مدیریت (فاتحی): 09122586618