پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

آموزش کرم سازی (دستورالعمل کامل )

آموزش کرم سازی (دستورالعمل کامل )

 

روزانه میلیون‏ها نفر در جهان از یکی از انواع لوازم‌ آرایش بر روی صورت ‎شان استفاده می‎کنند. برخی فقط از این لوازم در زمان مهمانی و عروسی استفاده می‎کنند و برخی دیگر هم در هر زمان و مکانی عادت دارند که به بهانه زیبایی از محصولاتی استفاده کنند که مواد شیمیایی آن دشمن پوستشان است و از عوارض لوازم آرایشی غافل هستند. بسیاری از افراد نمی‎دانند که چطور باید بدون آرایش روز خودشان را سر کنند. با ما همراه باشید تا با عوارض آرایش زیاد آشنا شوید.

بسیاری معتقدند پایین بودن اعتماد به‌ نفس این افراد باعث شده تا آن‌ها دیگر نتوانند از چهره بدون آرایش خود لذت ببرند. این موضوع بسیار پیچیده است. اما مشکل اصلی آن است که استفاده هرروزه و مستمر از لوازم‌ آرایشی صدمات جبران‌ ناپذیری را به پوست صورت وارد خواهد کرد. پیری زودرس، درگیری با آکنه و لک و… از عوامل این سهل‌ انگاری‎ هاست.

چرا استفاده لوازم آرایش؟

تصور کنید که شما برای از بین رفتن آکنه و یا لک صورت با یک کرم بهداشتی چقدر به زمان نیاز دارید؟ معمولاً برای اینکه یک کرم یا لوسیون روی صورت شما خودش را نشان دهد، سه هفته تا یک ماه زمان احتیاج است. برای بسیاری از افراد این مدت خیلی طولانی به نظر می‎رسد و برای همین ترجیح می‎دهند که از راه‎ های ساده ‎تری آکنه، لک یا چروک صورت را بپوشانند. این مسیر میانبر استفاده از لوازم‌ آرایش، زیر سازها و… محصولاتی قوی و شیمیایی که استفاده مداوم آن می‎تواند اعتیادآور باشد.

در عین‌ حال اغلب لوازم بهداشتی، دارای تائیدیه بهداشت هستند و قیمت آن‌ ها نسبتاً بالاتر است در صورتی‌ که برای تهیه لوازم‌ آرایشی برخی افراد به سراغ محصولات غیر استاندارد ارزان می‏روند و تصور می‏کنند که با استفاده از آن‌ ها می‏توان به ظاهری بی‌ نقص دست یافت. خبر عجیب اینکه فکر افراد در مورد این موضوع اغلب در کوتاه مدت درست از آب در می‌آید. اما اگر شما هم فکر می‎کنید استفاده از کرم ‎های درمانی و محصولات مراقبتی از پوست به‌ صرفه نیست، بهتر است آن را مورد تجدید نظر قرار دهید.

ما در کرم های دست ساز گیاهی هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی کنیم و تمام عرق و روغن های اولیه را میتوان به صورت دست سازتهیه کنیم که هم از نظر قیمت مواد اولیه بسیار برای ما به صرفه تر است و هم اطمینان بیشتری از کیفیت مواد اولیه می توانیم داشته باشیم.

مواردی که میتوانیم با کرم ها  درمان کنیم مثل جوشها،لک ها ، لک های بارداری, درمان خشکی پوست ,اگزما, چروک های پوست صورت و دور چشم, تیرگی های پوستی در ناحیه آرنج ,کشاله ران و اندام جنسی , زانو , پیسی,  افتادگی پوست, منافذ باز پوست, کک و مک , سوختگی ها و غیره می باشد. و از طرفی برای درمان با کرم ها شناخت پوست بسیار مهم است. اینکه به هر نوع پوست باید روغن های درمانی ، عرقیات گیاهی و ویتامین ها ی مناسب را استفاده کنیم. استفاده از پودر های ویتامین و کلاژن های طبیعی در کرم سازی گیاهی بسیار مرسوم است که می توانیم با استفاده از این پودر ها زودتر به هدف دلخواه خود برسیم .

این مطلب را هم از دست ندهید :   آزمون پرومتریک چیست؟ هرآنچه در مورد آزمون پرومتریک باید بدانید

در کرم سازی گیاهی می توانیم از نگهدارنده ها ، اسانس ها و رنگ ها استفاده نکنیم تا به شکل کاملا ارگانیک و طبیعی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که در پکیج کرم سازی گیاهی که برای شما تهیه شده است روش ساخت کرمهای دست ساز گیاهی از صفر تا صد می باشد و این به آن معناست که در آموزش کرم سازی که خدمت شما ارائه میگردد از کرم های پایه بازاری استفاده نشده و اموزش کرم سازی با پایه دست ساز گیاهی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

کرم های شیمیایی

از آنجا که در طب رایج و از طرفی در موارد استفاده از کرم های شیمیایی واکنش های پوستی شدید مشاهده می شود و این واکنش ها به دلیل استفاده از مواد شیمیایی در کرمهای شیمیایی می باشد. کشش مردم بیشتر به سمت طب سنتی و مواد اولیه گیاهی می باشد و کرم های دست ساز گیاهی همگی از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه می شود, که واکنش های پوستی را به حداقل  می رساند.

در اینجا مبحثی مورد توجه این است که عنوان می شود کرم های شیمیایی زودتر نتیجه می دهد و این نکته را باید متذکر شویم که از آنجایی که کرم های شیمیایی دارای مواد شیمیایی است واکنش های پوستی مثبت آن نیز ناگهانی ست و با قطع شدن کرم مشکلات پوستی شما برمی گردد ولی از آنجایی که مواد اولیه کرم سازی گیاهی تماما ارگانیک می باشد, و در کرم های گیاهی موجود است باعث درمان ریشه ای می شود.پس بعد از طی دوره درمان  حل شدن کرم ها واکنش های مثبت همچنان ادامه دارد و بازگشت بیماری امکان پذیر نیست.

در زمینه لوازم مورد نیاز این نکته را عرض می نماییم که شما با کمترین امکانات لوازم خانگی می توانید در منزل به ساخت کرم های دست ساز گیاهی بپردازید.

آموزش کرم سازی

 

در مورد میزان سرمایه اولیه مورد نیاز برای ساخت کرم های دست ساز گیاهی این توضیح را بدهیم از آنجایی که مدیریت محترم آموزشگاه هفت برگ سبز اردیبهشت تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما عزیزان بکار گرفته است تا شما می توانید با پشتیبانی در تماس باشید تا بتوانید براحتی لوازم مورد نیاز خود را هم با قیمت مناسب و هم با کیفیت بالا تهیه کنید.