پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

خرید جم فری فایر با آیدی

خرید جم فری فایر با آیدی

بهترین راه برای دسترسی به الماس های فری فایر خرید آنهاست. البته شما می‌‌‌توانید از راه‌هایی، جم فری فایر رایگان دریافت کنید، اما تنها به تعداد بسیار کمی از آن‌ها دست خواهید یافت و باید برای دریافت آن‌ها سخت تلاش کنید. در ادامه روش‌های ‌مختلفی را به شما معرفی می‌‌‌کنیم که می‌‌‌توانید از آن‌ها برای خرید  آیتم‌های ‌موجود در بازی گارنا فری فایر استفاده کنید:

خرید جم فری فایر با آیدی : سریع‌ترین راه برای به دست آوردن جم، خرید مستقیم آن‌ها از فروشگاه درون بازی است. البته در ایران به دلیل تحریم‌ها، باید از سایت‌های ‌واسطه به این منظور استفاده کنید که در این مورد باید علاوه بر هزینه جم، مقداری کارمزد نیز بپردازید. شما می‌‌‌توانید حداقل 100 جم را با قیمت 0.99 دلار یا تا 5600 جم را با قیمت 44.99 دلار خریداری کنید

خرید جم هفتگی فری فایر با آیدی : دو عضوت مختلف وجود دارد که جم‌های ‌روزانه و جوایز مختلف دیگری را برای شما فراهم می‌‌‌کنند. هزینه خرید جم هفتگی 1.99 دلار است که با استفاده از این طرح، 420 جم به شما تعلق می‌‌‌گیرد. خرید جم ماهانه فری فایر با آیدی پروفایل 11.99 دلار است و 1900 جواهر به شما داده می شود. شما همچنین می توانید این دو طرح را خریداری کنید که نشان S-VIP را به شما می دهد و جم های شما را دو برابر می کند.

شرکت در رویدادها: گاهی اوقات با شرکت در رویدادها جواهری به دست می آورید. اما تعداد مرباهایی که می توانید از این طریق تهیه کنید کم است

Level up pass: این یک روش جدید برای ارتقا سطح جم هایی است که به شما اختصاص داده شده است. شما می توانید با پیشرفت از سطح 1 به سطح 30 در مجموع 1600 ویژگی دریافت کنید. شما فقط می توانید آنها را یک بار در هر حساب خریداری کنید ولی باید بدانید که خرید این محصول از طریق آیدی پروفایل امکان پذیر نیست و شما باید برای خرید این محصول وارد بخش خرید جم فری فایر شوید و با اطلاعات اکانت این محصول را خریداری نمائید .

با خرید جم فری فایر با آیدی چه سلاح هایی می توانیم بدست آوریم؟

سلاح های Free Fire بی شمار هستند و تعداد آنها هر روز در حال افزایش است. زیرا توسعه دهندگان سلاح های زیادی به مجموعه اضافه کردند. با خرید رایگان فایر جم می توانید به راحتی یکی از آنها را دریافت کنید. حتی انتخاب بهترین سلاح به سبک بازی شما بستگی دارد. با این حال، انواع خاصی از سلاح ها یکی از گزینه های ترجیحی برای اکثر بازیکنان است. بهترین کلاس‌های سلاح آتش آزاد شامل تفنگ‌های ساچمه‌ای، مسلسل‌های خودکار (SMG) و تفنگ‌های تهاجمی (ARs) است. در کل سرعت بالای بازی و سبک اکشن آن باعث بهتر شدن این سه نوع اسلحه شده است. در ادامه به بررسی انواع سلاح در فری فایر می پردازیم.

  1. تپانچه : تپانچه ها سلاح های کمری با قدرت بهتر از سلاح های دوار هستند. اما در مقایسه با انواع دیگر سلاح ها، قدرت کمتری دارند. با این حال بهتر از این است که با دست خالی با دشمن بجنگید. با برخی از آنها می توانید با چند ضربه خوب دشمنان را از بین ببرید.
  2. تفنگ های تهاجمی : سلاح های استاندارد با تعادل مناسب بین قدرت شلیک، دقت و سرعت شلیک. معمولاً به دلیل تطبیق پذیری آن، حداقل یکی از ویژگی های ذکر شده را در زمان مناسب در دسترس خواهید داشت.
  3. اسلحه نیمه خودکار : سلاح هایی که با قدرت زیاد از فاصله نزدیک شلیک می کنند. آنها همچنین همیشه نرخ آتش بالایی دارند. اما برای استفاده از آن نیاز به تجربه دارید. با این حال، هنگامی که از آن استفاده کردید، می توانید دشمنان خود را از سر راه بردارید. برای دسترسی به این سلاح پیشرفته مانند سایر سلاح ها می توانید آن را خریداری کنید .
  4. تفنگ ساچمه ای : بهترین اسلحه برای دوئل و نبرد غوغا، شاتگان است. شما به راحتی می توانید با یک یا دو گلوله با شاتگان دشمنان را از بین ببرید، اما باید مراقب باشید. این سلاح ها اغلب توسط ورزشکاران حرفه ای برای مبارزه با دویدن و هل دادن استفاده می شود.
  5. تفگهای تک تیرانداز : تفنگ های تک تیر انداز بیشتر نیمه اتوماتیک یا غیر اتوماتیک هستند، اگرچه سرعت شلیک این سلاح ها کم است اما دقت آنها بی نظیر است و به شما این امکان را میدهد تا از فاصله دور به هر هدفی شلیک کنید که خرید این سلاح با خرید جم فری فایر با آیدی امکان پذیر است .
  6. یک سلاح علف هرز : این سلاح ها قدرت رزمی شما را تا حد زیادی افزایش می دهند، اما بدیهی است که اگر بخواهید از راه دور بجنگید به خوبی دیگر سلاح ها نیستند. با این حال، بازیکن می تواند در حین حمل این اسلحه با سرعت بالا بدود و حرکت از نقطه ای به نقطه دیگر را برای شما آسان تر کند.