پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

زیباترین پارک ها و سواحل جزیره کیش که ارزش دیدن را دارند

زیباترین پارک ها و سواحل جزیره کیش که ارزش دیدن را دارند

 

جزیره کیش از مقاصد اصلی برای سفر در داخل کشور است و بسیاری برای گذران تعطیلاتشان به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. جزیره کیش بخصوص به دلیل آب و هوای بسیار خوب و آفتابی‌اش مورد توجه افرادی است که به ساحل و دریا علاقه دارند. کیش امکانات بسیار زیادی برای گردشگری دارد که شامل مراکز خرید مدرن، رستوران‌های خوب و همینطور هتل‌های 5 ستاره و لوکس می‌شود. اگر به این جزیره سفر کنید می‌توانید به نقاط دیدنی تاریخی و تفریحی بروید و یا به پارک‌های این جزیره سر بزنید و از پیست دوچرخه سواری آنجا بهره ببرید. تور گردشگری کیش از تورهای بسیار پر طرفدار در داخل ایران است که بخصوص در فصل بهار بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. در ادامه برای علاقه مندان به این جزیره راهنمای ساحل‌های بسیار زیبای کیش را ارائه می‌کنیم و این سواحل را به شما معرفی خواهیم نمود، امیدواریم که در تور کیش به این سواحل زیبا سر بزنید و از زیبایی های آنجا بهره ببرید.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

به گزارش سفر باتو یکی از بهترین سواحل کیش در پارک ساحلی میر مهنای کیش قرار دارد که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد. آنجا شامل امکانات بسیار خوب و کاملی می‌شود و می‌توانید از رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها و مراکز خرید بهره ببرید. پارک میر مهنا شامل درختان و گل‌های زیبا می‌شود و نقاط دیدنی مختلفی دارد. این پارک ساحلی بزرگ در کنار دریا قرار گرفته و شامل ساحلی همراه با اسکله تفریحی می‌شود که در آنجا می‌توانید ماهی گیری کنید یا با کرایه قایق‌های مختلف مثل قایق کف شیشه‌ای به تفریح بر روی آب بپردازید. آنجا در هنگام غروب آفتاب هم بسیار زیبا بوده و برای ثبت عکس‌های زیبا بسیار مورد توجه است.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

دیگر ساحل بسیار خوب در جزیره کیش پارک ساحلی سیمرغ است که خصوصیت این پارک وجود تندیس‌های زیبا بخصوص تندیس لب آب در آنجا است که بسیار زیبا و هنری هستند. مناظر بسیار زیبای دریا را در ساحل پارک سیمرغ می‌توانید مشاهده کنید و آنجا شامل پلاژ با امکانات کامل برای رفتن به آب و آبتنی است. پارک ساحلی سیمرغ شامل فضای بزرگ سرسبز می‌شود که دارای پارک و محیط بازی برای بچه‌ها بوده و انواع امکانات برای تفریح خانواده‌ها را دارا است. آنجا شامل پیست اسکیت بوده و در نزدیکی انجا می‌توانید به دلفیناریوم کیش بروید.

پارک ساحلی مرد ماهیگیر کیش

از ساحل‌های بسیار زیبا کیش ساحل مرد ماهیگیر است که با مجسمه 12 متری ‌اش مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفته است. این مجسمه بسیار زیبا ساخته شده است و مردی را در حال پرتاب تور به داخل آب نشان می‌دهد. این تندیس دیدنی در مشهد ساخته شده و از موادی است که با آب و هوای آنجا هماهنگی دارد و رطوبت بر آن اثر نمی‌گذارد. آنجا شامل شن‌های روشن و نرم می‌شود و می‌توان در آنجا به استراحت و مشاهده موج‌ها دریا پرداخت. درختان زیبای نخل اطراف این پارک ساحلی را پر کرده و به آنجا حسی طبیعی را می‌دهند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   لینک سایت های برگزیده

پارک ساحلی مرجان کیش

دیگر پارک ساحلی و ساحل بسیار زیبا در تور کیش، پارک ساحلی مرجان است که دارای طبیعتی زیبا به همراه مرجان‌های زیادی است که بر روی شن‌های ساحل پخش شده‌اند. در آنجا می‌توانید مناظر بسیار زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید و در ساحل دیدنی آنجا قدم بزنید. آنجا شامل امکانات مختلفی می‌شود که می‌توان به آلاچیق بوفه‌ها و کافی شاپ‌ها به همراه فروشگاه و مراکز خرید اشاره کرد. پیست دوچرخه سواری کیش هم از کنار این پارک ساحلی گذر می‌کند و می‌توانید در آنجا دوچرخه کرایه کنید. در نزدیکی این پارک ساحلی چند هتل وجود دارند که اگر در آن هتل‌ها اقامت داشته باشید هم از منظره زیبای دریا بهره مند خواهید شد و هم به راحتی می‌توانید به یکی از بهترین سواحل کیش بروید.

ساحل کشتی یونانی کیش

از ساحل‌های زیبای کیش باید به ساحل کشتی یونانی کیش اشاره کرد که با منظره کشتی یونانی مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. آنجا برای قدم زدن بر روی شن‌های نرم بسیار مناسب بوده و می‌توانید در آنجا نقاط بسیار جالبی در میان صخره‌ها پیدا کنید که برای عکاسی و ثبت خاطرات بسیار عالی هستند. آنجا برای آبتنی هم بسیار عالی بوده و آب آنجا کم عمق و مناسب است و در کنار آنجا می‌توانید از امکانات مختلف مانند رستوران، کافه، بوفه و فروشگاه بهره ببرید.

ساحل جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی در کنار کیش از نقاط دیدنی است که مسافران کیش می‌توانند به آنجا بروند. این جزیره شامل امکانات تفریحی و گردشگری بسیار خوبی می‌شود و طبیعتی دیدنی دارد. آنجا می‌توانید از مناظر بسیار زیبا لذت ببرید و به سواحل بسیار خوب بروید. در این ساحل گاهی اوقات در طول سال لاکپشت‌ها برای گذاشتن تخم به آنجا می‌آیند. ساحل آنجا دارای صخره بوده و بسیار زیبا است و می‌توانید در آنجا به تفریحات مختلف آبی بپردازید و از آب های خلیج فارس با قایق سواری لذت ببرید.