پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

بهترین هتل‌های کوش آداسی، مارماریس و بدروم از هتل لاویستا بوتیک تا هتل گرند پاشا

بهترین هتل‌های کوش آداسی، مارماریس و بدروم از هتل لاویستا بوتیک تا هتل گرند پاشا

 

 

 

شهرهای کوش آداسی، مارماریس و بدروم از شهرهای بسیار خوب ترکیه در غرب این کشور هستند و از شهرهای ساحلی با طبیعتی زیبا در این کشور محسوب می‌شوند و سالانه میلیون‌ها توریست را به سوی خود جذب می‌کنند. اگر میخواهید از سواحل زیبا و آب و هوایی خوب و آفتابی لذت ببرید به این شهرها سفر کنید و از سواحل آنجا حتماً دیدن فرمایید. کوش آداسی، مارماریس و بدروم شهرهایی بسیار عالی برای سفرهای توریستی هستند و امکانات بسیار خوبی را شامل می‌شوند. امروز میخواهیم به هتل‌های این شهرها بپردازیم، در تور تفریحی مارماریس، بدروم و همچنین تور گردشگری کوش آداسی باید هتلی خوب و مجلل را برای اقامت انتخاب کنید که دارای امکانات خوب و فاصله نزدیک به ساحل باشد و بتوانید این شهرها را با تمامی زیبایی‌هایش تجربه کنید و از اقامت در آنجا لذت ببرید. با بهترین هتل‌های شهرهای کوش آداسی، مارماریس و بدروم با ما همراه باشید.

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی

به گزارش سفر باتو از هتل‌های بسیار خوب و لوکس کوش آداسی هتل لاویستا است. این هتل با طراحی داخلی عالی و اتاق‌هایی با نمای رو به دریا و تراس دار شامل امکاناتی بی نظیر می‌شود. اتاق‌ها دارای طراحی بسیار زیبا هستند و تمام وسایل داخل این اتاق‌ها بسیار با کیفیت و لوکس انتخاب شده است. در اطراف این هتل فضای سبز و دیدنی وجود دارد و می‌توانید در آنجا از ساحل اختصاصی لذت ببرید. امکانات این هتل شامل خدمات 24 ساعته و اینترنت وای فای رایگان است. رستوران‌های مختلفی در این هتل وجود دارد که در این میان رستوران دریایی این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها است که غذاهایی با کیفیت بسیار خوب و مواد اولیه تازه را به شما ارائه می‌کند. این هتل دارای استخر بوده و شامل سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و سالن اسپا است.

هتل آمارا سی لایت کوش آداسی

هتل آمارا سی لایت از هتل‌های بزرگ و لوکس تور کوش آداسی ترکیه است که شامل 392 اتاق می‌شود. در این هتل اتاق‌هایی با امکانات خوب و کامل واقع شده است که می‌توان به اینترنت وای فای، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، مناظر عالی، تراس و حمام لوکس و مبلمان لوکس در این اتاق‌ها اشاره کرد. در این هتل می‌توانید در رستوران‌های بسیار عالی با غذاهای خوشمزه ترکی، مدیترانه‌ای و همچنین اروپایی از خوراک خوشمزه لذت ببرید و از کافی شاپ‌های بسیار خوب با نوشیدنی و دسرهای خوشمزه بهره ببرید. انواع امکانات تفریحی در این هتل وجود دارد که می‌توان به استخر، سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، زماین تنیس و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

هتل دی ریزورت گرند آزور مارماریس

یکی از معروفترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر مارماریس هتل دی ریزورت گرند آزور است. این هتل 5 ستاره شامل امکاناتی کامل و مجلل می‌شود. فضای بیرونی این هتل بسیار زیبا و دارای مناطقی سرسبز برای پیاده روی است و شامل استخری روباز و بزرگ می‌شود. اتاق‌های این هتل بسیار مدرن طراحی شده و شامل تهویه مطبوع، مبلمان شیک، تلویزیون و مینی بار می‌شوند. هتل دی ریزورت گرند آزور ساحلی اختصاصی دارد و شامل امکانات تفریحی مختلف مثل سونا و جکوزی، خدمات ماساژ، سالن اسپا و بسیاری امکانات دیگر می‌شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   وب‌سایت تکنیک (فروشگاه اینترنتی فایل)

هتل گرند پاشا مارماریس

هتل 5 ستاره گرند پاشا دیگر هتل معروف و بسیار بزرگ مارماریس بوده که شامل 280 اتاق است. این هتل دارای استخر سرپوشیده و سرباز و امکاناتی مانند حمام سنتی ترکی و ساحل اختصاصی می‌شود. اتاق‌های این هتل تهویه مطبوع دارند و شامل اینترنت وای فای و تلویزیون صفحه تخت با مناظری زیبا به سوی دریا یا جنگل می‌شوند. رستوران‌های مختلف این هتل شما را از هر نظر راضی نگاه خواهند داشت و در آنجا می‌توانید غذاهای مختلف ترکی و بین‌المللی را با کیفیتی بالا میل کنید. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به  سالن بازی برای بچه‌ها، سالن بیلیارد، پارک آبی و همچنین باشگاه بدنسازی اشاره کرد . تور روسیه را ارزانتر از همه جا بخرید .

هتل وگ بدروم

هتل وگ از هتل‌های لوکس و خاص در شهر بدروم ترکیه است. این هتل محوطه‌ای زیبا و سرسبز دارد و فضای داخلی آن به زیبایی طراحی شده است. اتاق‌های این هتل دارای اینترنت رایگان وای فای بوده و شامل تلویزیون و تهویه می‌شوند. آنجا همچنین آلاچیق‌ها و سوئیت‌هایی بر روی دریا دارد و شامل ساحل اختصاصی با تفریحات مختلف آبی نیز می‌شود. در رستورانهای این هتل می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه بین المللی را با کیفیت بالا میل کنید.

هتل ریکسوس پریمیوم بدروم

هتل ریکسوس از هتلهای مجلل و خوب در تور بدروم بوده که شامل امکاناتی بسیار عالی می‌شود. این هتل از هتل‌های 5 ستاره بدروم بوده که شامل اتاق‌هایی با امکانات و فضای لوکس و همچنین امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر روباز و سرپوشیده، سالن اسپا، سونا و جکوزی و بسیاری امکانات دیگر می‌شود. در این هتل می‌توانید منظره زیبای دریا را مشاهده کنید و اتاق‌ها شامل بالکن هستند. رستوران‌های آنجا انواع مختلف غذاهای ترکی و بین المللی را برای شما سرو می‌کنند. از امکانات بی شمار این هتل می‌توان به استخر مخصوص کودکان، پارک آبی اختصاصی و همچنین ساحل اختصاصی با امکانات کامل اشاره کرد. در آنجا می‌توانید غواصی را هم تجربه کنید.