پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

نکاتی که هنگام خرید املاک باید در نظر گرفته شود

نکاتی که هنگام خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

به عنوان مالک و صاحبخانه، باید از همه چیزهایی که در مورد ملک شما می گذرد مراقبت کنید. این شامل اطمینان از اینکه خانه به درستی بیمه می شود، مطابق با کدهای مسکن محلی است و مراقبت منظم از آن مراقبت می شود.

املاک با کاربری مختلط نوعی از املاک مستغلات است که واحدهای تجاری، مسکونی و گاهی حتی صنعتی را با هم ترکیب می کند. این به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از انواع مختلف املاک در یک سرمایه گذاری واحد بهره ببرند. توسعه‌های با کاربری مختلط اغلب دارای ویژگی‌های مکمل هستند، مانند هتلی که دارای فروشگاه‌های خرده‌فروشی و باشگاه ورزشی است.

در هنگام خرید خانه باید به فاکتورهای مختلفی توجه کرد که یکی از مهم ترین آنها اندازه پیش پرداخت شما است. کارشناسان مالی داشتن یک صندوق اضطراری در روزهای بارانی و پس انداز را توصیه می کنند. هنگامی که آن حساب‌ها پول کافی در خود داشتند، می‌توانیم پس‌انداز را برای پیش‌پرداخت شروع کنیم. برای بسیاری از ما، گفتن آن آسان تر از انجام دادن است.

درک این نکته مهم است که عمده فروشی همان چیزی نیست که خانه ها را ورق بزنند . هر دو استراتژی شامل خرید خانه های پریشان و فروش آنها برای کسب سود است، اما آنها به روش های مختلف آن را دنبال می کنند. وقتی خانه را ورق می‌زنید، ملکی را خریداری می‌کنید که نیاز به کار دارد و برای تعمیر آن وقت صرف می‌کنید. هنگامی که ارزش خانه را افزایش دادید، آن را برای کسب سود می فروشید.

نرخ های وام مسکن در این هفته به شدت کاهش یافت و این امید را ایجاد کرد که فروش در ماه های آینده بهبود یابد. با این حال، برخی از اقتصاددانان هشدار می‌دهند که رونق مسکن در دوران همه‌گیری که در آن قیمت‌ها 42 درصد افزایش می‌یابد ، احتمالاً به زمین خواهد خورد و قیمت‌ها را از بین می‌برد. این خبر بدی برای صاحبان خانه است، که قبلاً شاهد کاهش ثروت روی کاغذ آنها به طور متوسط 30000 دلار در طی چند ماه گذشته با کاهش متوسط قیمت خانه بوده اند.

وکلای ملکی می دانند که چگونه باید اسناد و قراردادهای مربوط به خرید و فروش خانه را تهیه و بررسی کنند و از نظر قانونی مجاز هستند. در برخی موارد، یک وکیل املاک نیز شخصی است که مسئول بسته شدن شما خواهد بود. در معامله خرید خانه، هم خریدار و هم فروشنده می توانند وکیلی را برای نمایندگی از منافع خود در طول فرآیند استخدام کنند. یا در موردی که وکیل بر بسته شدن خانه با وام رهنی نظارت می کند، وکیل ممکن است در واقع نماینده وام دهنده وام مسکن باشد.

درآمد مورد نیاز برای خرید خانه

خرید ملک در ترکیه 

خانه‌های جدید برای ماندگاری ساخته می‌شوند، بنابراین صاحبان خانه‌هایی که املاک نوساز خریداری می‌کنند، اغلب با هزینه‌های نگهداری ماهانه کمتری روبرو هستند. بر اساس نظرسنجی مسکن آمریکا، 26 درصد از صاحبان خانه ها 100 دلار یا بیشتر در ماه برای هزینه های نگهداری هزینه می کنند.

رونق و رکود قیمت املاک و مستغلات بازتابی از چرخه تجاری واقعی است. این ستون به رابطه بین ارزش گذاری قیمت مسکن و رشد اقتصادی در یک زمینه بین المللی می پردازد. با در نظر گرفتن ناهمگونی در سیاست‌های مسکن در سراسر کشورها، کاهش ارزش‌های بزرگ قیمت مسکن به طور مثبت با رشد اقتصادی مرتبط است. این رابطه مثبت در کشورهای دارای نظام حقوقی قانون مدنی بیشتر مشهود است.

امتیازات فروشنده هزینه های بسته شدن است که فروشنده موافقت می کند بپردازد. آنها می توانند خانه ای را برای خریدار مقرون به صرفه تر کنند و می توانند به فروشنده کمک کنند تا معامله را ببندد. با مشاور املاک خود کار کنید تا تصمیم بگیرید که آیا فرصت خوبی برای درخواست امتیاز از فروشنده دارید یا خیر. اگر بازار مناسب است، ممکن است بتوانید از فروشنده بخواهید بخشی یا تمام هزینه های بسته شدن شما را بپردازد.

در کارگزاری‌های بزرگ‌تر، کارگزار اصلی برای کمک به حجم کار، فروشنده‌ها و کارگزاران وابسته را استخدام می‌کند و این افراد می‌توانند به عنوان نماینده دلال در انجام معاملات ملکی عمل کنند. اغلب، کارگزاران وابسته را کارگزار، کارگزار-فروشنده یا کارگزار وابسته می نامند. در حالی که کارگزاران وابسته اغلب به عنوان پیمانکاران مستقل استخدام می شوند، ممکن است هر بار فقط با یک کارگزار/کارگزاری کار کنند و نمی توانند توسط شخص دیگری استخدام شوند.

خرید خانه برای اکثر مردم یک معامله بزرگ و گامی مهم در جهت ثروتمند شدن است. و موارد زیادی برای دریافت از قبل تایید، یافتن خانه مناسب و مذاکره در مورد قیمت منصفانه با فروشنده وجود دارد. بنابراین، هنگامی که به مرحله پایانی رسیدید، ممکن است احساس کنید که در خانه آزاد هستید. اما بسته شدن فرآیند بسیار دقیقی است و اگر مدارک نادرست باشد یا تاریخ یا امضا نداشته باشد، می تواند خرید خانه شما را به خطر بیندازد.

این حوزه دیگری است که در آن عامل املاک شما یک دارایی ارزشمند خواهد بود. نماینده شما می تواند بازار محلی را ارزیابی کند و با فروشنده یا نماینده فروشنده صحبت کند و به شما این امکان را می دهد که نگاه دقیق تری به میزان تمایل فروشنده برای مذاکره در مورد قیمت فروش داشته باشید همانطور که تورم همچنان در حال افزایش است، پول شما کمتر خرید می کند. اگر همین الان اقدام کنید، ممکن است بتوانید با دلارهایتان خانه بیشتری نسبت به زمانی که منتظر بمانید و تورم همچنان در حال افزایش باشد، بپردازید. در دوران تورم، اجاره ماهانه آپارتمان نیز افزایش می یابد. این بدان معناست که بسته به محل زندگی‌تان، ممکن است در زمان افزایش تورم، برای پرداخت وام مسکن کمتر از اجاره ماهانه پرداخت کنید.

در بسیاری از نقاط کشور، نبود مسکن ارزان قیمت خریداران خانه را ناامید می کند. اگر وضعیت شما اینطور است، به جای تلاش برای رقابت در بازارهای مسکن داغ، ممکن است به دنبال ارزان ترین راه برای ساخت خانه باشید . گزینه‌های مختلفی برای استفاده از آن‌ها وجود دارد و ساختن خانه‌ای مقرون به صرفه ممکن است پروژه‌ای قابل انجام باشد که می‌خواهید انجام دهید.

اگرچه املاک اجاره ای باعث ایجاد درآمد غیرفعال برای صاحبان خانه می شود، اما به دور از سرمایه گذاری دستی نیست. وقتی خانه خود را اجاره می کنید، فقط به دیگران اجازه نمی دهید در آن زندگی کنند. شما همچنین مسئولیت نگهداری چندین ملک را بر عهده می گیرید. این بدان معنی است که با این موارد منفی برخورد کنید:

از دیدگاه سازنده، مواد مورد نیاز برای ایجاد متراژ مربع اضافی درصد کمی از هزینه های کلی ساخت یک خانه جدید است . افزایش متراژ مربع روشی آسان و نسبتا ارزان برای افزایش درک خریدار از ارزش است.

به جز این که بازرسی مزاحم خانه مشکلاتی را در مورد فونداسیون پیدا کرد. ممکن است این کلمات – مسائل پایه – مانند بن بست به نظر برسد، اما همیشه اینطور نیست. بیایید دریابیم که کدام مشکلات پایه شکستن معامله هستند، و کدام یک از مشکلات صرفاً در مسیر مالکیت خانه هستند.

ارزان ترین راه برای ساخت خانه طراحی یک جعبه ساده است. چسبیدن به پلان مربع یا مستطیل شکل، ساختمان و طراحی را ساده می کند. به طور کلی، ساخت و ساز ارزان تر از ساختن یک خانه یک طبقه گسترده است، بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، ممکن است بخواهید برای یک خانه چند طبقه برنامه ریزی کنید.

آیا همیشه آرزوی خرید خانه دریاچه را داشته اید؟ ممکن است بیدار شدن با صدای آب به آرامی هر روز از خواب بیدار شود، اما چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید خانه کنار دریاچه در نظر بگیرید.

توجه به دو پارامتر اصلی که یک خانه را طبقه بندی می کند مهم است: نوع ساختار و سبک خانه. این سازه به نوع ساختمان اشاره دارد، مانند خانه تک خانواده یا کاندو. سبک به ویژگی های معماری و طراحی ، مانند صنعتگر یا معاصر اشاره دارد.

سه نوع ملک اصلی وجود دارد که سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات یا صاحبخانه‌ها ممکن است بخواهند مالک و در آن تخصص داشته باشند: زمین خالی، املاک مسکونی، و املاک تجاری. بسته به چند عامل مانند موقعیت مکانی شما و ارزش املاک در منطقه شما، یکی از این انواع می تواند بازدهی بیشتری را در سرمایه گذاری به شما ارائه دهد. اگر به دنبال ورود به کسب و کار املاک و مستغلات هستید، در اینجا آنچه باید در مورد هر نوع املاک و مستغلات بدانید آورده شده استاگر اکنون نام مالک ملک را می‌دانید، اما نام مالکان قبلی ملک را نمی‌دانید، یا اینکه آیا نقل و انتقالات مالکیت به درستی انجام شده است، می‌توانید از کتاب اعطاکننده استفاده کنید تا متوجه شوید مالک فعلی ملک چه زمانی آن را به دست آورده است. عنوان و از چه کسی. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در سوابق عمومی کتاب اعطاکننده به عقب کار کنید. هنگامی که سند اعطاکننده را یافتید که به گیرنده اعطا می‌کند، سپس می‌توانید به دنبال نام اعطاکننده در کتاب اعطاکننده بگردید تا زمانی که متوجه شوید که آن فرد چه زمانی عنوان را به دست آورده استرهن خانه یک سند عمومی است که به دلیل بدهی به طلبکاران علیه آن ادعای قانونی وجود دارد. این شوم به نظر می رسد، اما توقیف لزوما چیز بدی نیست. به این دلیل که انواع مختلفی از حق مالکیت وجود دارد. به عنوان مثال، اگر وام مسکن دارید، این انواع وثیقه در خانه شما است. از سوی دیگر، برخی از حق التزام بد هستند و باید در اسرع وقت رسیدگی شود اگر شرایط مالی شخصی شما اجازه دهد، خرید خانه در شرایط رکود می تواند برای شما یک چیز عالی باشد. شما می توانید با تلاش برای افزایش اعتبار، یافتن یک شغل بسیار پایدار و پس انداز یک پیش پرداخت بزرگ، خود را به یک خریدار خانه برجسته تبدیل کنید. ممکن است گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشید (اگرچه تعداد کمتری از آنها ممکن است خانه های جدید باشند)، قیمت خانه ممکن است پایین تر باشد، نرخ بهره ممکن است ارزان تر باشد،بسیاری از عوامل مختلف می توانند ارزش یک خانه را شکل دهند، و یک فرمول استاندارد برای تعیین ارزش یک ملک وجود ندارد. با این حال، چند متغیر وجود دارد که بیشتر بر ارزش خانه تأثیر می گذارد. روندهای املاک و مستغلات محلی و همچنین بازار مسکن به طور کلی نقش مهمی دارند. وضعیت خانه، سن، موقعیت مکانی و اندازه ملک نیز اغلب وزن یکسانی دارد

این مطلب را هم از دست ندهید :   8 روش ساده برای رهایی از استرس【آپدیت2023】