پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

مصاحبه: یوری هنگ درباره ایجاد انجمن زنان در کریپتو

مصاحبه: یوری هنگ درباره ایجاد انجمن زنان در کریپتو

علی‌رغم ویژگی‌های دموکراتیک ذاتی کریپتو، آن‌ها صنعت را از نابرابری‌های جنسیتی در امان نگذاشتند. زنان هنوز در این بخش شکوفا در اقلیت هستند. برخی در حال ایجاد فضاهایی برای تغییر آن هستند.

فضای رمزنگاری دیگر فقط یک فضای حاشیه ای نیست. هر روز بیشتر از این است که هر یک از ما در آن زندگی می کنم. مردان، زنان، جوانان و به طور فزاینده‌ای جوامع مسن‌تر در پذیرش انبوه Web3 نقش دارند. در این پذیرش انبوه، یک نابرابری واضح در صدای حاکم بر صحنه

از سیلیکون ولی تا سنگاپور، دیدگاه و درک مرد بلندترین است در فضای غیرمتمرکز. حتی یک توییت ساده از یک اینفلوئنسر مرد برجسته، خود را در بازار دارد.

 

با این حال، برای برخی از زنان در حال حاضر در صنعت، راه حل هایی برای این شکاف ملموس است. اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی با Yuree Hong بنیانگذار و مشاور در She Blockchainers Asia در مورد تجربیات خود در زمینه ایجاد فضایی برای صدای زنان در رمزنگاری صحبت کرد.

شمول و آموزش

یوری گفت که با مدرک لیسانس مهندسی، پل روشن و آسانی به فضای فین‌تک دارد. من مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی دارم که بیشتر بر روی مهندسی چند رسانه ای دانشگاهی است. اما با این مطالعه، می‌گویم که در ابتدا محیط بومی بلوک چین را می‌فهمید و آنچه را که در واقع انجام می‌دهد برای من کمی آسان‌تر بود.»

با این حال، برای هنگ، جنبه‌ی فضایی کاملا دنیای واقعی بود. این با آموزش خود بسیار همراه بود.

«وقتی شروع به خواندن مقالات زیادی در مورد اینکه بیت‌کوین چیست و چیست، این یک سوراخ خرگوش بود. ارزی که توسط یک واحد واحد مدیریت نمی شود. سپس به درک تاریخچه پول و تاریخچه شبکه های توزیع شده پرداختم. در طول این مدت، من در سمینارهای زیادی شرکت کردم و همچنین در مورد برنامه گواهینامه سری بلوک چین و بیت کوین از دانشگاه نیکوزیا مطالعه کردم.

دنیای خود، با آموزش خود در مورد بلوک چین و رمزنگاری، متوجه شکاف هایی در جوامع جدید شد. «من در سمینارهایی در سنگاپور شرکت می‌کردم، جایی که یکی از زنان تنها بودند سازمان دهندگان و من فقط می‌توانستم ببینم، شاید کمتر از 5 درصد از زنان در سمینارها شرکت کنند.»

ایده او برای حل این شکاف قابل توجه با آموزش و ایجاد فضای مخصوص برای زنان آغاز شد. شرکت Yuree She Blockchainers Asia را برای انجام این کار ایجاد کرد.

جامعه و راحتی

هونگ گفت: “چگونه گروه شروع به کار کرد در واقع به یک دلیل بسیار ساده بود.” من می خواهم با زنان بیشتر در مورد رمزارز و فناوری صحبت کنم. می‌خواستم در این صنعت دوستان پیدا کنم و راحت‌تر در مورد موضوع صحبت کنم. این درست است که بدون اینکه متوجه باشم، گفتم که می‌خواهم «راحت‌تر» صحبت کنم، می‌توانم گاهی اوقات زن در این صنعت چگونه است.»

مشاهده یوری در مورد نیاز به یک فضای “راحت” و تعریف شده برای زنان بی نظیر نیست. انجمن یک ابزار قدرتمند در سراسر فضا برای جمع آوری، آموزش، و ایجاد ارتباط ایده ها بر اساس شرایط خود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   خرید از هرجای دنیا. خرید از فروشگاه‌های معتبر دنیا

«تاکید بر توانمندسازی زنان بود. فرقی نمی‌کرد که او بنیان‌گذار، مهندس یا فرد مارک‌دار باشد. درها باز بودبه همه. من به طور طبیعی احساس کردم که، می‌دانید، داشتن صدای زن در مورد بلوک چین مهم است، اما نمی‌خواستم را به روی افراد دیگر ببندم.»

او Blockchainers آسیا در ابتدا بر روی جامعه محلی هنگ در سنگاپور متمرکز شد، که یک مرکز فناوری جهانی است. . ما تا سال دوم یا سوم جامعه ای نزدیک به 200 نفر داشتیم. در حوالی زمانی که از سنگاپور می شدم، جامعه کره ای خارج از کشور که در آن کمک کردم به انجمن اصلی جامعه سنگاپور ادغام شد.”

حتی در خارج از حوزه فین‌تک زنانه، چنین جامعه‌ای باعث می‌شود دیگران به آن توجه کنند. زیرا توانمندسازی و آموزش زنان به نفع و مصلحت همه است.

«در ابتدا ما جلسات فنی ماهانه در سنگاپور انجام دادیم. ما با سازمان‌هایی مانند SG نوآوری می‌کنیم که از طرح‌های فناوری دولت حمایت می‌کند، همکاری می‌کند. من با بسیاری از سازمان‌ها در این فضا کار کردم که از زنان حمایت می‌کنند.»

“ما همچنین از طرف شرکت کنندگان مرد حمایت زیادی داشتیم. برخی حتی می خواستند سفیران مرد جامعه باشند.”

داستان های موفقیت

تلاش های یوری برای ایجاد یک مکان متمایز برای زنان در فضای زنان درگیر در گروه موفقیت آمیز بود.

«برخی از شرکت‌کنندگان زن که شخصاً می‌آمدند به من می‌گفتند که گاهی اوقات صنعت احساس می‌کند که این واقعاً کار آنها نیست. درک بلوک چین برای آنها سخت و بسیار فنی است. با این حال آنها به آن علاقه دارند. سپس وقتی گوینده زن را دیدند، احساس راحتی می کنند که بیایند و به جامعه ما بپیوندند.»

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

«تا آنجا که نسل‌های جوان‌تر، من نگران آنها نیستم. آنها با این تحولات جدید نگران نباشند. اگر قبلاً به فناوری اطلاعات – نگاهی بیندازی. ترکیب فناوری و اقتصاد آینده جهان است. لازم نیست دانشجوی اقتصاد در دانشگاه باشید، اما همیشه چیزهایی وجود دارد که باید به روز باشید و از آنها آگاه شوید. . به نظر من یک موضوع دیدگاه است. اگر به عنوان یک «مسئله» اجتماعی که باید حل شود، چالش‌ها را بیشتر مشاهده کنید.»

برای خود یوری، او تنوع و گنجاندن در فضای رمزنگاری را به عنوان یک سفر به جای یک موضوع راکد منعکس می کند. برای من این یک سفر بود. با درک این موضوع که واقعاً یک پدیده اجتماعی از آن چیزی است که من انتظار داشتم، تا بفهمم اطلاعات عمومی سالم در این موضوع وجود دارد.”