پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

غذاهای خوشمزه در برلین

غذاهای خوشمزه در برلین

غذاهای خوشمزه در برلین

 

شنیسل که در سراسر اروپا، آمریکای جنوبی، ژاپن و جنوب ایالات متحده محبوب است، راهی عالی برای تهیه حتی سخت ترین برش های گوشت است. می توان آن را با استفاده از برش های نازک گوشت گوساله، خوک، گوسفند، مرغ، بوقلمون یا گوشت گاو درست کرد. یک نرم کننده گوشت در طول فرآیند کوبیدن اضافه می شود تا الیاف سفت تر تجزیه شود. برش ها اغلب قبل از سرخ شدن به رنگ قهوه ای طلایی نان می شوند.

3. Kartoffelsuppe

Kartoffelsuppe یک نوع سوپ سیب زمینی بسیار محبوب است که منشا آن آلمان است. این سوپ مقوی بخشی از غذاهای آلمانی است که به ویژه در منطقه بادن محبوبیت دارد. به طور سنتی، Karoffelsuppe در زمان برداشت سرو می شود. برخی از انواع این سوپ خوشمزه، به ویژه برلین Kartoffelsuppe، با کروتون و جعفری تزئین شده است.

4. Königsberger Klopse

کوفته های موجود در Königsberger Klopse از گوشت گوساله بسیار ریز خرد شده تهیه می شوند، اگرچه گاهی اوقات گوشت گاو یا خوک ارزان تر همراه با پیاز، تخم مرغ، چند خرده نان و ادویه ها و عمدتاً فلفل سفید جایگزین می شود. سپس کوفته ها را با دقت در آب نمک می جوشانند و آب گوشت به دست آمده را با روکس، خامه و زرده تخم مرغ مخلوط می کنند و کیپر را به آن اضافه می کنند.

۵. آیسبین

Eisbein یک غذای سنتی آلمانی است که از بند انگشت خوک پخته شده با نمک و کمی آب پز (هاک ژامبون) تشکیل شده است. کلمه «ایسبین» به «پای یخی» ترجمه می شود و به استخوانی اطلاق می شود که زمانی برای ساختن تیغه های اسکیت یخی استفاده می شد. این غذا معمولا با کلم ترش و نخود فرنگی پوره شده سرو می شود، اما بسته به منطقه ممکن است متفاوت باشد.

6. Kartoffelpuffer

Kartoffelpuffer یک پنکیک سرخ شده به سبک آلمانی است که با سیب زمینی ریز رنده شده درست می شود. آرد، تخم مرغ و پیاز را برای بافت و طعم اضافه می کنند. می توان آن را به عنوان غذای اصلی با سس سیب، روی آن پودر قند یا کرم فریش، یا به عنوان غذای جانبی با گوشت و سس سرو کرد. از آنها به عنوان میان وعده نیز استفاده می شود.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

۵ راهکار ساده تر برای آنلاک کردن گوشی اندروید – فناوری

۷. برلینر پفانکوچه.

این دونات مخمر سرخ شده خوشمزه و شیرین در برلین به عنوان پیفانکوخن برلین، کرپل در هسن، کرپفن در جنوب آلمان و فقط به عنوان «برلینر» در همه جای دیگر شناخته می شود. آنها را اغلب با مربا (مانند تمشک، آلو یا زردآلو) پر می کنند و روی آن را با پودر قند، شکر دانه ریز یا کیک پر می کنند. آنها همچنین می توانند با شکلات، کاسترد، موکا، ادوکات، یک نوشیدنی الکلی سنتی هلندی یا پر کردن کاسترد پر شوند. در باواریا، پر کردن کرم وانیلی رایج است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   معرفی برخی دستگاه ها و شیشه آلات آزمایشگاهی و کاربردشان

8. Currywurst

Currywurst یک غذای خیابانی سنتی آلمانی است که با سوسیس بخارپز و سپس سرخ شده گوشت خوک تهیه می شود که سپس به قطعات به اندازه لقمه بریده می شود و با سس کچاپ کاری چاشنی می شود. اغلب با سیب زمینی سرخ کرده یا رول سرو می شود. Currywurst را می توان در Schnellimbisse (غرفه های اسنک) و ناهارخوری ها یافت و اغلب در منوی کودکان در رستوران ها ارائه می شود.

۹. چوب شور

چوب شور باواریایی مانند میان وعده های سخت پخته شده معمولی که در ایالات متحده یافت می شود، نیست. از تلفظ لهجه ای آلمانی “brezel”، یک چوب شور استاندارد آلمانی یک شیرینی پخته است که به طور سنتی به شکل گره یا حلقه در می آید و اغلب با نمک روی آن می ریزند. چوب شور نیز ممکن است با پنیر، شکر، شکلات، دارچین، یک لعاب شیرین، دانه ها یا آجیل اضافه شود. امروزه می توانید تغییرات زیادی در اندازه و شکل این میان وعده محبوب پیدا کنید

10. Pfannkuchen

A Berliner Pfannkuchen یک شیرینی سنتی آلمانی است که از خمیر مخمر شیرین سرخ شده در چربی یا روغن با مارمالاد یا مربا تهیه می شود. معمولاً روی آن را با مایه کیک یا پودر قند یا گرانول می ریزند. آنها همچنین می توانند با شکلات، کاسترد، شامپاین یا موکا یا بدون پر کردن درست شوند. pfannkuchen شبیه یک دونات است، اما بدون سوراخ مرکزی.

۱۱. شیرینی پنیر

شیرینی پنیر می تواند شروع بسیاری از پیش غذاها، میان وعده ها، خوراکی ها یا دسرها باشد. از آن برای درست کردن بیسکویت های خوش طعم، نی پنیر، تارت، پای، فلان، پتی و توری استفاده کنید. همچنین وقتی به عنوان پوسته برای کیش استفاده می شود طعم عالی دارد. هر تعداد پنیر را می توان استفاده کرد، از یک پنیر سفت و بالغ مانند چدار یا پارمزان برای یک غذای خوش طعم، تا پنیر خامه ای برای یک پیشنهاد شیرین تر و شبیه دسر.