پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

راهنمای انتخاب بهترین مربی شنا

راهنمای انتخاب بهترین مربی شنا

در این مقاله قصد داریم برای تمام افرادی که به دنبال یادگیری آموزش شنا به صورت تضمینی هستند مربی شنا در ارومیه معرفی کنیم و همچنین وب سایتی را به شما معرفی کنیم که بهترین مربی شنا را با تخفیف از حق تعرفه را معرفی کرده است و شما می توانید هزینه کلاس شنا را با تخفیف پرداخت کنید.

پس تا پایان این مطلب کاربردی با من همراه باشید.

انتخاب بهترین مربی شنا

سوالی که پیش می آید این است که ما از کجا بفهمیم فلان مربی شنا واقعا قدرت یاد دهنده گی اش چقدر است؟ آیا هزینه ای که برای آموزش شنا پرداخت می کنیم بازدهی خواهد داشت و یا در آخر کار دست از پا دراز تر باز هم باید با آرزوی یادگیری شنا دسته و پنجه نرم کنیم؟!

اگر به دنبال بهترین مربی شنا ارومیه باشید، با مربیان زیادی چه برای آقایان و چه برای بانوان روبرو خواهید شد. اما سوال اینجاست که از کجا بدانیم بهترین مربی شنا یا کلاس شنا ارومیه کدامیکی هست؟

یکی از روشهای شناخت مربیان خوب، نظرات و دیدگاه و امتیازهایی ست که این مربیان در فضاهای مجازی و یا وب سایت هایی درج آگهی دریافت کرده اند.

و دومین روش مقدار شناخته شده بودن آن مربی در میان افراد می باشد.

 

کلاس شنا برای کودکان

اگر به عنوان والدین کودک خود به دنبال کلاس شنا کودکان هستید باز هم مربی با تجربه و کار بلد اولویت اول شما خواهد بود. خصوصا اگر کودک شما در سنین زیر ده سال باشد ممکن است حتی نگران جان کودک باشید که حین دست و پا زدن در آب و سعی کردن برای یادگیری شنا خدایی نکرده با سانحه غرق شدن مواجه نشود. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از مربیان ورزیده، با تجربه و سابقه فعالیت در این عرصه کار کنید.

یکی از تفاوت آموزش کودکان با بزرگسالان معمولا در رابط با ترس از آب هست. کودکان ترس کمتری از آب دارند و با آب راحت تر هستند  همین امر موجب می شود که کودکان خیلی راحت تر و سریع تر شنا را به صورت اصولی یاد بگیرند.

 

کلاس های خصوصی تا عمومی آموزش شنا

یکی دیگر از دغدغه های دیگر در شرکت نمودن کلاس های شنا قیمت آن است که با توجه به خصوصی بودن یا عمومی بودن ممکن است تا چندین برابر تفاوت قیمت دیده شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   راهنمای تعمیرات ماکروفر

هزینه کلاس شنا در ارومیه نیز از 800 هزار تومان تا 3 میلیون تومان می تواند متغیر باشد.(این قیمت برای سال 1401 می باشد).

اگر قصد آموزش شنا به کودک خود دارید تا جای ممکن به دلیل حواس پرتی که ممکن است برای کودک شما پیش آید، سعی کنید کودک خود را در کلاس های شنا خصوصی و یا نهایت دو نفره ثبت نام کنید.

اما اگر بزرگسال هستید و واقعا قصد یادگیری شنا را دارید می توانید به صورت عمومی نیز در کلاس شنا شرکت کنید.

بهتر است به این هم فکر کنید که یک بار هزینه کنید و زمان بگذارید، اما در کلاس های خصوصی شنا را برای همیشه یاد بگیرد.

 

کلاس های خصوصی و یا نیمه خصوصی برای کودکان توصیه می شود.

اما اگر به دنبال کلاس بانوان یا آقایان هستید کلاس های نیمه خصوصی و عمومی نیز می توانید خیلی مفید باشد.

 

چطور با تخفیف هزینه کلاس شنا را پرداخت کنم؟

وب سایت های تخفیفی همیشه در اکثر نیاز روزمره برای کاربرانش تخفیف دریافت می کند که شما می توانید در ارومیه از سایت ویرا برگ کلاس شنا را نیز با تخفیف خریداری کنید.

شرایط استفاده و خرید به این صورت است که یکی از حالت های خصوصی، نیمه خصوصی و یا عمومی را با تخفیف خریداری می کنید. بعد از خرید برای پرداختی خود کدی دریافت خواهید کرد که موقع ثبت نام در کلاس فقط کافیست تا کد را به مربی شنا داده و ثبت نام کنید.

امیدوارم که از این مقاله لذت برده باشید.

اما توجه داشته باشید که برای یادگیری شنا از کتاب و یا فایل های تصویری استفاده نکنید چرا که تا دست و پا و بدنتان با آب درگیر نشود، شما هرگز شنا را به صورت اصولی یاد نخواهید گرفت.

و نکته پایانی این که هر بازی یک قانون بازی دارد و برای آنکه از آن بازی لذت ببرید، تنها راهش آن است که قوانین آن بازی را یاد بگیرید.