پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

بهترین دوره آموزش ایلوستریتور (زمان یادگیری) موشن کده

بهترین دوره آموزش ایلوستریتور (زمان یادگیری) موشن کده

بهترین دوره آموزش ایلوستریتور (زمان یادگیری) موشن کده

Illustrator برنامه ای است که توسط Adobe به طور خاص برای طراحی و ویرایش گرافیک های برداری ایجاد شده است. بر خلاف تصاویر پیکسلی، گرافیک برداری بر اساس یک سری بردار است. بنابراین وقتی این نمودارها را مقیاس بندی می کنیم، اندازه این بردارها تغییر می کند. دقیقاً به همین دلیل است که این گرافیک های جادویی، هر چقدر هم که بزرگ شوند، کیفیت اصلی خود را از دست نمی دهند. خوب، برای طراحی لوگو، طراحی کاراکتر و گرافیک های این چنینی، چه چیزی بهتر از این می تواند باشد؟

در واقع وقتی در ایلاستریتور یک گرافیک ایجاد می کنیم، به طور پیش فرض از نوع برداری است. علاوه بر این، ابزارها، پنل ها و هر چیز دیگری در ایلوستریتور با تاکید بر گرافیک برداری طراحی شده اند. در این دوره جامع آموزش حرفه ای ایلوستریتور 2022 را از صفر تا صد در قالب پروژه های کاربردی و متنوع به شکل جامع از مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید

آیا یادگیری ایلوستریتور سخت است؟

اگر قبلاً هرگز با برنامه های گرافیکی کار نکرده اید، ممکن است فکر کنید که یادگیری Illustrator باید بسیار دشوار باشد. خیر؛ اصلا! حتی اگر تا به حال حتی وارد این برنامه نشده اید، می توانید با گذراندن یک دوره جامع به راحتی بر این برنامه مسلط شوید. حتی بیشتر؛ شما عاشق ایلاستریتور خواهید شد و کار در آن برای شما شیرین و دلنشین خواهد بود. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به سریع آسان، موشن کده، فرادرس، فرانش، گرافیستار، آریا تهران و کلیک سایت اشاره کرد.

اما یک چیز را فراموش نکنید! وقتی سفر یادگیری ایلوستریتور را شروع کردید، آن را جدی دنبال کنید و تسلیم نشوید. چرا؟ زیرا تصویرگر مانند هر هنر یا مهارت دیگری نیاز به تمرین و تداوم دارد. استراحت بین مطالعه برنامه یادگیری را بیشتر و سخت تر می کند. شاید این سختی شما را دلسرد کند. اما اگر در یادگیری آن جدی هستید و پس از یادگیری آن، نمودارهای آموزشی را یکی پس از دیگری طراحی می کنید، به شما قول می دهیم که کار با این ابزار مانند آب خوردن خواهد بود.

آموزش کامل ایلوستریتور

اولین کاری که باید انجام دهید یادگیری و تسلط بر ایلاستریتور است. برای اینکه در خود ایلوستریتور متخصص شوید، دوره کامل آموزش ایلوستریتور را به شما پیشنهاد می کنیم. در این دوره علاوه بر تسلط بر ایلوستریتور، با پروژه های مختلف طراحی وکتور نیز آشنا خواهید شد. بنابراین بهتر می توانید مشخص کنید که دقیقا به کدام شاخه برداری علاقه دارید.

در این مقاله سعی شده است بهترین آموزشگاه های کشور در زمینه دوره آموزشی Adobe Illustrator ارائه شود. رتبه بندی زیر حاصل بررسی ها و تحقیقات بسیاری است که توسط این پایگاه در 6 ماه گذشته انجام شده است. لطفاً توجه داشته باشید که رتبه بندی زیر لزوماً به معنای تأیید یا عدم تأیید خدمات مدارس فوق نیست. همچنین لازم به ذکر است که لیست بهترین ها به صورت دوره ای در طی ارزیابی های مستمر به روز می شود.

بهترین سایت های آموزشی ایلوستریتور

موشن کده: نرم‌افزار Adobe Illustrator از دیگر نرم‌افزارهای عالی کمپانی ادبی است. یک نرم‌افزار کاربردی در حوزه گرافیک که به کمک آن می‌توان به طراحی، تصویرسازی و ساختن آثار هنری و بسیاری از فعالیت‌های دیگر پرداخت. در این نرم‌افزار ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما در ایجاد یک طراحی جذاب کمک می‌کند. اگر به گرافیک و طراحی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید در این حوزه فعالیت کنید نرم‌افزار ایلوستریتور انتخاب خوبی است. در دوره آموزش ایلوستریتور تمام ابزارهای این نرم‌افزار آموزش داده می‌شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   حالت Do Not Disturb در آیفون و نحوه ی عملکرد آن

گرافیستار: اگر یادتون باشه گفتیم که کسی که ایلوستریتور رو به شکل جامع بلده از سایر رشته‌ها گرافیک سر در میاره. شما رشته ورزشی دو در نظر بگیری. مادر ورزش‌ها محسوب میشه، کسی که دو و سرعت خوبی داشته باشه خیلی راحت فوتبال بازی می‌کنه و سایر رشته ها را هم می‌تونه انجام بده. اما اگر نتونی بدویی همه اینا هیچ ارزشی نداره دوست عزیزی که داری این مقاله رو میخونی بزار یک اخطار بهت بدم. اگر ایلوستریتور بلد نیستی سمت پول در آوردن از کامیپوتر و اینترنت نرووو چون قطعا دست خالی بر می‌گردی

اما اگر این دوره آموزش ایلوستریتور رو خریدی و نابغه شدی … بهت تبریک می‌گم چون حالا این جرعت رو من نویسنده بهت میدم که هر جا توی هر سایتی آگهی دیدی که گرافیست می‌خوان دقت کنید دارم میگم گرافیست تو می‌تونی با شجاعت بری جلو و شغل مال خودت کنی. کسی که توی ایلوستریتور حرفه‌ای باشه، همه چی بلده، تمام !!!

اینورس آموزشگاهی است که به هنرهای کلاسیک، جدید و دیجیتال نگاه می کند و بر اساس تحقیق و مطالعه بازار کار، خلأهای حرفه ای و همچنین نیازهای هنرمندان، دوره هایی را طراحی و برگزار می کند. اغلب این دوره ها در سایر محیط های آموزشی قابل اجرا نیستند. از آنجایی که دوره های آموزشی مدرسه اینورس با هدفی خاص و همچنین با نوآوری و مطابق با تجهیزات و فلسفه اینورس طراحی شده است، قاطعانه می گوییم که اینورس نه تنها درسی را از هیچ مدرسه یا مدرسه و دانشگاه ایرانی کپی نمی کند، بلکه الگوی آموزش و پیشرفت سایر مدارس ایران است و روز به روز فراتر از مرزها شهرت بیشتری پیدا می کند.

آموزشگاه کامپیوتر پرتو (آکادمی پرتو) جزو سه آموزشگاه تخصصی برتر ایران و همچنین بهترین آموزشگاه تخصصی کامپیوتر در زمینه معماری، گرافیک و طراحی سایت به انتخاب کاربران در تهران می باشد. آکادمی پرتو یکی از بهترین آموزشگاه های حرفه ای طراحی سایت، آموزشگاه های حرفه ای نرم افزار فیلم، آموزشگاه های تخصصی معماری، آموزشگاه های icdl و گرافیک در تهران می باشد که افتخار اعزام هنرجویان زیادی را به بازار دارد. کار ایران را ارائه دهید.

Son Learn راهنمای آموزش تخصصی طراحی و برنامه نویسی وب می باشد. ما در Son Learn تمام تلاش خود را می کنیم تا با استفاده از کادری متخصص، مجرب و با تحصیلات آکادمیک، آموزش های با کیفیت و حرفه ای را آماده و تولید کنیم.

ایباما مخفف عبارت Virtual and Electronic Education Foundation است. ایرانی ها ما را با نام های ایباما، باما، بنیاد، بنیاد آموزش، مرکز آموزش مجازی نیز می شناسند. از سال 2005 یعنی و تمامی استان ها و گسترش پایگاه های ما در سایر کشورها هم اکنون بزرگترین شبکه آموزشی کشور است.

منبع: موشن کده https://motionkade.ir/