………………………………………………………24
2-8-4 .بسته بندی کاغذی و مقوایی………………………………………………………………………………………25
2-8-4-1. انواع بسته بندی کاغذی از نظر شکل……………………………………………………………………..25
2-8-4-2. مزایای بسته بندی کاغذی و مقوایی……………………………………………………………………….25
2-8-4-3. معایب بسته بندی کاغذی و مقوایی ………………………………………………………………………26
2-9. مدیریت بسته بندی ……………………………………………………………………………………………………….26
2-10. نقش بسته بندی به عنوان تبلیغات جدید……………………………………………………………………..28
2-11. تاریخچه بسته بندی ……………………………………………………………………………………………………..29
2-12. رفتار مصرف کننده………………………………………………………………………………………………………..31
2-13. خصوصیات فردی موثر در رفتار خرید مصرف کننده………………………………………………………34
2-13-1 .عوامل فرهنگی………………………………………………………………………………………………………..35
2-13-2. عوامل اجتماعی……………………………………………………………………………………………………….35
2-13-3.عوامل شخصی…………………………………………………………………………………………………………..36
2-13-4 .عوامل روانی …………………………………………………………………………………………………………..36
2-14.سبک های تصمیم گیری مصرف کننده …………………………………………………………………………….40
2-15. دیدگاه های پژوهشی رفتار مصرف کننده ………………………………………………………………………..42
2-15-1. دیدگاه تصمیم گیری…………………………………………………………………………………………………43
2-15-2. دیدگاه تجربی ………………………………………………………………………………………………………….43
2-15-3. دیدگاه رفتاری …………………………………………………………………………………………………………43
2-16. مدل های رفتاری مصرف کننده………………………………………………………………………………………43
2-16-1. رفتار مصرف کنندگان از دیدگاه اقتصاد………………………………………………………………………..43
2-16-2.رفتارمصرف کنندگان از دیدگاه روانشناسی …………………………………………………………………..44
2-16-3. رفتارمصرف کنندگان از دیدگاه جامعه شناسی ……………………………………………………………..45
2-17. مروری بر ادبیات رفتار مصرف کننده……………………………………………………………………………….46
2-18.کلید های هفت گانه رفتار مصرف کننده …………………………………………………………………………..46
2-19.تقسیم بندی محصولات آرایشی بهداشتی بر حسب کار کرد…………………………………………….47
2-20. اهمیت بسته بندی صنایع آرایشی و بهداشتی …………………………………………………………………..48
2-21.چشم انداز صنعت بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی………………………………………………49
2-22. محصولات آرایشی و بهداشتی ………………………………………………………………………………………50
2-22- 1. لوازم آرایشی و بهداشتی با مارکهای معروف جهانی واروپایی………………………………………..50
2-22-2. لوازم آرایشی و بهداشتی با مارکهای نسبتاً معروف کره ای……………………………………………..50
2-22-3. لوازم آرایشی و بهداشتی با مارکهای جدید در سراسر دنیا………………………………………………50
2-22-4 .لوازم آرایشی و بهداشتی ساخت ترکیه………………………………………………………………………..51
2-22-5.لوازم آرایشی و بهداشتی ساخت چین…………………………………………………………………………..51
2-22-6 .لوازم آرایشی و بهداشتی تحت لیسانس……………………………………………………………………….51
2-22-7.لوازم آرایشی و بهداشتی تولیدی تماماً ایرانی ………………………………………………………………..51
2-23. تاریخچه آرایش……………………………………………………………………………………………………………52
2-24. محصولات آرایشی بهداشتی سینره………………………………………………………………………………….54
2-25.مروری بر سوابق و پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………..55
فصل سوم: روش تحقیق
3-1.مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………….59
3-2. جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………60
3-3. روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………….61
3-4. ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………..63
3-5. روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………..64
3-6.پایایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………64
3-7. متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..64
3-8 . روش های تجزیه و تحلیل آماری …………………………………………………………………………………..65
فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها
اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوند.
برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت 77u.ir مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان
در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند
4-1. داده های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..67
4-2. پایایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………67
4-3 . تفسیر توصیفی……………………………………………………………………………………………………………..69
4-4. روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………69
4-5. تفسیر جدول دوبعدی جنس و سطح تحصیلات………………………………………………………………….73
4-6 . تفسیر جدول دوبعدی سن و جنسیت……………………………………………………………………………….74
4-7 . تفسیر توصیفی آزمون همبستگی فرضیه اول………………………………………………………………………76
4-8 . تفسیر جدول مقیاس ارتباط سطح تحصیلات و بسته بندی………………………………………………….77
4-9 . تفسیر جدول آنووا سطح تحصیلات و تعهد ارتباطی…………………………………………………………..78
4-10 . تفسیر توصیفی جدول همبستگی سن و بسته بندی…………………………………………………………..80
4-11 . تفسیر توصیفی آزمون تی برای جنسیت و بسته بندی ………………………………………………………81
4-12 . تفسیر توصیفی جدول همبستگی فرضیه سوم………………………………………………………………….83
4-13 . تفسیر توصیفی جدول همبستگی فرضیه 3-1………………………………………………………………….84
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1.خلاصه …………………………………………………………………………………………………………………………86
5-2.نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………87
5-3.نتیجه گیری در مورد فرضیه اول…………………………………………………………………………………………87
5-4 . پیشنهاد های عملیاتی در مورد فرضیه اول…………………………………………………………………………87
5-5 . نتیجه گیری در مورد فرضیه دوم………………………………………………………………………………………89
5-6 . پیشنهادهای عملیاتی در مورد فرضیه دوم………………………………………………………………………….89
5-7 . نتیجه گیری در مورد فرضیه سوم……………………………………………………………………………………..90
5-8 . پیشهادهای عملیاتی در مورد فرضیه سوم …………………………………………………………………………90
5-9 . نتیجه گیری کلی……………………………………………………………………………………………………………90
5-10 . رابطه میان بسته بندی و رفتار پیش از خرید…………………………………………………………………….91
5-11 . رابطه میان بسته بندی و رفتار حین خرید………………………………………………………………………..91
5-12 . رابطه میان بسته بندی و رفتار پس از خرید …………………………………………………………………….92
5-13 . محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………………92
5-14پیشنهادها……………………………………………………………………………………………………………………….93
منابع و مأخذ …………………………………………………………………………………………………………………………94
ضمائم ……………………………………………………………………………………………………………………………….100
فهرست نمودارها
نمودار 1-1 . مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………….8
نمودار 2-1 . مراحل رفتار مصرف کننده…………………………………………………………………………………….33
نمودار 2-2 . خصوصیات فردی مؤثر در رفتار خرید مصرف کنندگان. …………………………………………34
نمودار 2-3 . مدل رفتار مصرف کننده هاورد- شس…………………………………………………………………….45
فرمول 3-1 . حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………..62
نمودار 4-1 . نمودار سن…………………………………………………………………………………………………………70
نمودار 4-2 . نمودار جنس……………………………………………………………………………………………………….71
نمودار 4-3 . نمودار سطح تحصیلات………………………………………………………………………………………..72
نمودار 4-4 . خط رگرسیون فرضیه اول…………………………………………………………………………………….75
نمودار 4-5 . خط رگرسیون فرضیه 2-1 …………………………………………………………………………………..79
نمودار 4-6 .خط رگرسیون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………..82
نمودار 4-7 . خط رگرسیون فرضیه 3-1……………………………………………………………………………………84
فهرست جدول ها
جدول 3-1 . سؤالات مربوط به پرسشنامه………………………………………………………………………………….62
جدول 3-2 . طیف لیکرت……………………………………………………………………………………………………….63
جدول 3-3 . متغیرها………………………………………………………………………………………………………………65
جدول 4-1 . آماره های پایایی………………………………………………………………………………………………….68
جدول 4-2 . فراوانی سن…………………………………………………………………………………………………………70
جدول 4-3 . فراوانی جنس……………………………………………………………………………………………………..71
جدول 4-4 . فراوانی سطح تحصیلات ……………………………………………………………………………………..72
جدول 4-5 . جدول دو بعدی جنس و سطح تحصیلات………………………………………………………………73
جدول 4-6 . جدول دو بعدی سن وجنسیت………………………………………………………………………………74
جدول 4-7 . آزمون همبستگی فرضیه