پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

مشاوره مهاجرت به آمریکا برای برندگان لاتاری

مشاوره مهاجرت به آمریکا برای برندگان لاتاری

برای مهاجرت بی‌دردسر به آمریکا بعد از لاتاری، باید از نحوه تکمیل فرم‌ها و انجام معاینات پزشکی باخبر شوید. برنده شدن در لاتاری تقریبا بی‌دردسرترین راه برای افرادی است که قصد دارند به کشور آمریکا مهاجرت کنند. اما این را بدانید که حتی اگر خوش شانسی بیاورید و نامتان در لیست برندگان لاتاری دیده شود، این پایان کار نیست. اتفاقا کار شما اینجا شروع می‌شود. برای انجام گام‌های مهم بعد از برنده لاتاری شدن، باید از افرادی متخصص بهره بگیرید. یک کارشناس مهاجرت متخصص، به خوبی می‌تواند مسیر مهاجرت شما به آمریکا را هموار کند. در ادامه درمورد امور مشاوره مهاجرت به آمریکا برای برندگان لاتاری صحبت‌های کاملی ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

کدام گام‌های بعد از برنده شدن در لاتاری نیاز به مشاوره دارند؟

بعد از برنده لاتاری شدن باید چند گام اداری و پزشکی مهم بردارید. مهم‌ترین این گام‌ها به شرح زیرند:

  • تهیه و ترجمه اسناد مختلف: اولین گامی که بعد از اعلام نامتان در لیست برندگان باید انجام دهید، تهیه و ترجمه فرم‌های مختلف هستند. یکی از این فرم ها، فرم DS-260 است. پرکردن درست این فرم دارای اهمیت زیادی است. به همین دلیل باید به خوبی و با استفاده از مشورت‌های یک کارشناس حرفه‌ای آن را پر کنید.
  • مصاحبه در سفارت آمریکا و معاینات پزشکی آن: دولت آمریکا می‌خواهد بداند که شما از نظر سلامتی، برای شهروندانش بی‌خطر هستید. به بیان بهتر با خود بیماری‌های خطرناکی را وارد کشورش نمی‌کنید. به همین دلیل باید توسط معاینات پزشکی لازم انجام شود و واکسیناسیون به خوبی انجام شود. یادتان باشد که درباره نحوه گرفتن وقت معاینه توسط پزشک معتمد سفارت آمریکا، حتما مشورت‌های کافی دریافت کنید. نکته مهم دیگر اینکه گرفتن وقت سفارت و انتخاب محل سفارت و… هم دارای اهمیت زیادی است.
این مطلب را هم از دست ندهید :   تاریخچه فلسطین و چگونگی تسلط اسرائیل بر آن

بهترین خدمات مشاوره مهاجرت به آمریکا را از کارت سبز بخواهید

اگر قصد دارید بهترین خدمات مشاوره‌ای را به منظور مهاجرت به خارج از کشور، از جمله کشور آمریکا را دریافت کنید، بدانید که ما درخدمت شما هستیم. ما به بهترین شکل مسیر شما را برای مهاجرت به آمریکا هموار می‌کنیم. آن هم با استفاده از حرفه‌ای‌ترین و کاربلدترین متخصصان حوزه مهاجرت. شما همچنین می‌توانید از طریق وب سایت اینترنتی ما، به راحتی از نتایح لاتاری هم باخبر شوید. در این صورت نگرانی بابت‌عدم ارسال آلارم از سوی نهاد برگزار کننده لاتاری نخواهید داشت. البته که آمریکا تنها یکی از کشور‌هایی است که برای مهاجرت به آن درخدمت شما هستیم. بلکه برای مهاجرت به کانادا، امارات و… هم می‌توانید روی ما حساب کنید.