پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

همه آنچیزی که در مورد خدمات چاپ و طراحی تبلیغات لازم است حتما بدانید

همه آنچیزی که در مورد خدمات چاپ و طراحی تبلیغات لازم است حتما بدانید

چاپ لیبل سلفون براق برش دایره ای

مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات پروانه ای :

چاپ لیوان کاغذی 360 سی سی

تمرکز برروی کلید واژه ها

روش اول: انتخاب عکس

لیبل های سلفون براق هم به صورت نیم تیغ و هم به صورت تمام تیغ امکان ارئه دارند.
مزیت اول: لیوان کاغذی برای محیط زیست و جذب محیط زیست بسیار عالی می باشد و جز محصولات تجدید پذیر در محیط می باشد. و ایراد بزرگی که لیوان یکبار مصرف پلاستیکی دارد عدم تجدید پذیری و ناسازگاری با محیط زیست می باشد که به شدت به محیط آسیب می زند.

راهنمای طراحی کارت ویزیت بافت دار کتان امباس

قالب های طراحی کارت ویزیت کتان امباس ، آلمان ، گلاسه یووی ، سوسماری و طرح چرم ویزیتی 4.8×8.5 :

بروشور گلاسه 135 گرم سایز گسترده A4

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مخملی مربع با سرعت چاپ ۱۶ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.

چاپ سویشرت هودی مشکی

اگر از فرم قالب این لیوان به خوبی استفاده شود می توان طرح های ترکیبی زیبا و خارق العاده ای تولید کرد.

لیبل متالایز

چهار: سعی کنید از نوشتن کلمه شماره در باکس شماره خودداری بکنید زیرا محل شماره بعد از بعد از فرم بندی مشخص می شود.
چاپ سویشرت هودی در فصول سرد جز یکی از محصولات پرطرفدار ما می باشد. چاپ سویشرت هودی در این مجموعه در رنگ های متنوع ملانژ ( توسی ) ، مشکی و سفید موجود می باشد.
قالب های طراحی کارت ویزیت لمینت براق مربع :

نوع سیستم چاپی*

همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل کارت ویزیت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های لیبل ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای لیبل خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ لیبل بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.
انتخاب ابعاد کارت ویزیت یکی دیگر از موارد در طراحی و چاپ کارت ویزیت می باشد که باید رعایت بشود بسیاری شکل های خاص تمایل دارند که باید طراحی را به گونه انجام بدهند که بعد از برش قسمت هایی از طرح در هنگام برش نرود.

رنگ های ریشه موجود پرچم رومیزی ریشه دار

لیست قیمت انواع پاکت گلاسه 135 گرم

پاکت A5 کارتی 140 گرم

بسیاری از شرکت های بزرگ و مراکز اداری و تجاری برای چاپ ست های اداری خود نظیر انواع سربرگ و پاکت ها ( بخصوص پاکت نامه درب ژاپنی ) از کاغذ کارتی ۱۴۰ گرم برای چاپ برند خود استفاده می کنند.
چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورگرد ۹x6 نیز با ۳ سرعت چاپی ۸ روزکاری ، ۳ روزکاری و فوری یکروزه چاپ می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت موجود می باشد.

روش چاپ روی تیشرت سفید زنانه

برای تبلیغ بهتر و ایجاد انگیزه در محصولات خود ، به یک مارک تجاری قوی نیاز دارید که بتواند نام و برند شما را در بین مردم گسترش بدهد و شرکت شما را به یک سازمان قوی یا یک برند قوی تبدیل کند.درج نام برند تجاری برروی پاکت نامه می تواند یک تصویر بسیار قوی و شگفت انگیزی در ذهن مخاطبین شما ایجاد بکند.لازمه اصلی در برندینگ پاکت داشتن یک طراحی زیبا و خاص و به یادماندنی می باشد.
غالبا این زیر لیوانی ها به صورت چوبی گرد با کتد رویه سفید می باشند بسیار شفاف و سیقل داده شده برای چاپ می باشند و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ روی این محصول وجود ندارد.

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون
هزینه و قیمت کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی :

سایز چاپ روی سویشرت*

نوع کاغذ : گلاسه ۱۳۵ گرم

جذابیت بیشتر به هر جلسه و یا مهمانی

تعداد عکس روی شاسی : ۸ عکس

لیست قیمت انواع سربرگ کتان 120 گرم

تصاویر ارسالی خود را مطابق سایز و الگو های موجود در سایت ارسال بفرمایید؛ در غیر این صورت در صورتی که از سایز فایلهای خود اطمینان ندارد گزینه “چک کردن فایل ها را از لحاظ سایز و اندازه” را فعال نمایید.

هزینه شاسی عکس ۳۰x۳۰ بر اساس ضخامت*

پاکت A5 تحریر ۱۰۰ گرم

در شیوه چاپ پاکت سفارشی امروزی به وسیله چسب های دوطرفه که برروی درب پاکت زده می شود علاوه بر زیبایی خاصی که به پاکت می دهد و برای سازمان شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود لذت باز کردن آن را به مشتریان خود در عین زیبایی و تمیزی می دهید.

لیبل مخصوص چاپ تیشرت

مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات دایره ای :

سویشرت هودی مشکی

لطفا فایل و تصاویر درخواستی خود را با بالاترین کیفیت و ترجیحا به صورت کورل ارسال نمایید. ( ارسال چندین فایل ممکن می باشد )
کارت ویزیت سلفون مخملی ویزیتی به صورت ۸ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

لیست قیمت پرچم تشریفات لمینت

نوع یقه: یقه دار دو دکمه

چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع دورگرد

تیشرت سفید جودون یقه دار

 

بیش از هر چیزی که شما بخواهید برنامه نرم افزار خودتان را باز بکنید باید با خودکار برروی کاغذ نکات اصلی و طرحی که قصد پیاده سازی آن را دارید را ترسیم بکنید.

پاکت A5 کارتی 140 گرم

لیست قیمت چاپ پازل 40 تکه قابدار :

تیشرت مشکی پنبه ای یقه گرد

متد و روش چاپ تیشرت بسیار زیادی وجود دارد و ما سعی میکنیم در هر مرحله به بخشی از این روش ها اشاره بکنیم.

انواع و اقسام لیبل سلفون مات

چاپ عکس روی کاغذ لاستر (مات یا براق)

هزینه تیشرت قرمز پنبه ای با چاپ A3*

کارت ویزیت لمینت براق مربع

برای خرید هر هدیه ای باید شما ابتدا چند معیار را بسنجید و بعد براساس نیاز مخاطب خود یک مورد را انتخاب و سپس کادو و هدیه خودتان را تهیه بفرمایید.
و از عوامل دیگری که در زمان تحویل سفارش تاثیر گذار است تیراژ سفارش است. مجموعه چاپ نفیس قالبا تلاش خود را بر این دارد که سفارشات خود را طبق زمان مقرر ۱ الی ۳ روزکاری چاپ و تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش سابلیمیشن شما بالای ۱۰۰ عدد باشد ممکن زمان تحویل با قدری تاخیر مواجه شود که حتما با مشتری زمان تحویل هماهنگ خواهد گردید ولی برای سفارشات زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.

هزینه شاسی عکس ۳۰x۳۰ بر اساس ضخامت*

انواع سایز های قابل چاپ فاکتور کاربن لس

پرچم تشریفات به یکسری پرچم هایی گفته می شود که بصورت ایستاده روی زمین می ایستند و این هم مانند پرچم های رومیزی تنوع های مختلفی دارد از جمله این موارد شامل :