۸ راه برای کاهش وزن بدون سختی
Ladder leaning through hole in blue wall on white floor, strong shadow

۸ راه برای کاهش وزن بدون سختی

تنبل

این لعنتی خیلی خیلی سخته! هر روز باید ساعتا وقت بذارین، تمرین کنین و کالریای مصرفی تون رو حساب و کتاب کنین. خلاصه بیشتر اوقات باید بر خلاف میلتون عمل کنین.

به گزارش آلامتو به نقل از ؛ اما ممکنه که بدون رژیمای غذایی یا تمرینات ورزشی هم بشه وزن کم کرد؟ شاید این هشت ترفند باحال راهی رو واسه کاهش وزنتون بدون اینکه سختی بکشین باز کردن.

۱. اگه عادت به تنبلی دارین هوشمند رفتار کنین

اگه جزو اون دسته از آدمایی هستین که فقط غذاهایی ساده و آماده می خورن، وقتشه که غذاهای درستی بخرین. سیب اسلایس شده، هویج، چوب شور، هوموس و بسیاری غذاهای دیگه که مناسب افراد تنبله.

۲. بیشتر بازی کنین

می دونین که بازیای ویدئویی یه راه خوب واسه مقابله با میل به غذا خوردنه؟ بازیای ویدئویی باعث می شن تا هنگام گرسنگی حواستون پرت شه، و وقتی که فکرتون مشغول باشه به احتمال کمتری به سراغ غذا خوردن خواهید رفت.

هم اینکه، حتی اگه بازیای ورزشی حرکتی انجام بدین، شانس کاهش وزنتون دو برابر می شه.

۳. از تخت بیرون نیایید

اگه از تختتون بیرون نیایید، اون غذایی هم که می دونین نباید بخورین، نمی خورین. یه خواب خوب شبونه، عامل بسیار مهمی واسه کاهش وزنه. یه خواب کامل هفت هشت ساعته در هر شب، کمک می کنه تا عقربه ترازوتان به جهت درستی حرکت کنه.

۴. هر روز یکی از کارای خونه رو انجام بدین

بجای اینکه تموم کارا رو واسه آخر هفته جمع کنین، هر روز مقداری از کارای خونه رو جلو ببرین. فقط با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، دست کم می تونین یکی از اتاقای خونه رو تمیز کنین. این یه روش عالی واسه ورزش کردنه، بدون اینکه واقعا ورزش کرده باشین.

۵. هم تنبل باشین و هم بدنی قوی داشته باشین

می خواین بدون اینکه وزنه بزنین قوی تر شید؟ تلاش کنین تا کیسه آذوقهای غذایی تون رو در خونه جابجا کنین یا اینکه یه مرتبه چهار پنج کیسه زباله رو باهم از خونه خارج کنین. اینجوری هم قوی میشین، هم مسیرهایی که باید طی کنین به کمترین حد ممکن می رسه.

۶. آسون بگیرین

می دونین که استرس می تونه باعث زیاد شدن وزن شما شه؟ استرس، باعث غذا خوردن احساسی می شه که معمولا هم به مصرف کالری بیشتر از عادی منجر می شه. مطمئن شین که بیشتر واسه خودتون وقت می ذارین. اینکار کمک می کنه تا استرستون که بازدارنده کاهش وزن شماس، کاهش پیدا کنه.

۷. همیشه دم دستتون آب داشته باشین

بجای اینکه یه لیوان نوشابه یا حتی آبمیوه بخورین، بطری آبی رو پر کنین و هرجا می رید بهمراه خودتون داشته باشین. هرچه بیشتر آب بخورین، کمتر به غذا خوردن وسوسه میشین. هم اینکه آب باعث می شه تا سوخت و ساز بدنتون زیاد شه!

۸. بذارین ماشینتون همانجا پارک بمونه

وقتی که می خواین به خرید برید، ماشینتون رو جایی پارک کنین و بذارین همانجا بمونه! اینجوری باید کمی بیشتر راه برید، اما دست کم جای پارکتان رو از دست نمی دین! هم اینکه، تصادفا مقداری هم ورزش می کنین.

تموم این نکات کمک می کنن تا بدون سختی کشیدن وزن کم کنین. اما تصور کنین که اگه اینا رو با ورزش و رژیم غذایی ترکیب کنین چقدر می تونین وزن کم کنین!

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

مجله سلامت کاهش وزن

پاسخی بگذارید

بستن منو