۵ دلیل مهم برای استفاده از هدایای تبلیغاتی
Composite image. Businessman confuse to choose which direction to go. Rear view. Grunge background

۵ دلیل مهم برای استفاده از هدایای تبلیغاتی

امروز بر اون هستیم تا نگاهی عمیق به قدرت کالاای تبلیغاتی واسه شرکتای کوچیک بندازیم. در این پست پنج تا از مزیتای کلی به کار گیری کالاای تبلیغاتی رو به عنوان تاکتیکی واسه بازاریابی مورد بررسی قرار می دیم. با امید به اینکه از این نکات بیشترین استفاده رو ببرین.این آمار رو در نظر داشته باشین: طبق بررسیای انجام شده طبق گفته ۵۲ درصد مردم اثر مثبت دریافت یه کالای تبلیغاتی از طرف یه شرکت روی اونا بیشتره و تقریباً ۵۰ درصد به کار گیری اون اجناس و کالاا به صورت روزانه استفاده می کنن.

۱شناخت بهتر نام تجاری با به کار گیری هدایای تبلیغاتی

هدف خیلی از کسب و کارا از کوچیک گرفته تا بزرگ اون هستش که نام تجاری خود رو به مصرف کنندگان بشناسونن. چیجوری می تونین برند خود رو نه فقط در میان همه برنده های دیگه به بقیه بشناساید بلکه در اذهان مشتریا هم موندگار باشین. جنسای تبلیغاتی ابزاری ساده هستن که به افزایش آگاهی در مورد نام تجاری واسه کار و کاسبی کوچیک شما کمک می کنن. جنسای تبلیغاتی این کار رو از راه شخصی سازی یه آیتم که در زندگی روزانه یه مشتری استفاده میشن انجام میدن، مثلا از لوگو استفاده می کنن تا از اون روش تجارت کوچیک شما رو در افکار مردم حک کنن.

۲پیشرفت همگانی با قیمت پایین

اگه بودجه محدودی دارین ممکنه انتخاب دقیق آیتمای بازاریابی که بیشتر از دیگر موارد واسه تجارت کوچیک شما مناسب بوده و جوابگوی هزینه های شمان مشکل باشه. جنسای تبلیغاتی با قیمت کم ولی اثر بزرگ و دیرپای خود ارزش بالایی دارن. باید در نظر داشته باشین که یه هدیه ساده در افزایش وفاداری مشتریاتون اثر زیادی داره. اگه مالک فروشگاه هستین هدیه های مجانی واسه هر خرید مشتریا روشی مناسب واسه تشکر از اونا هستش.

۳به کار گیری هدایای تبلیغاتی به عنوان کارت ویزیت

در حالی کارتای ویزیت همیشه روشی مناسب واسه تبلیغ کار و کاسبی شما هستش، جنسای تبلیغاتی روشی باحال، خلاقانه واسه اطلاع رسانی اطلاعات تماس شما هستش. به جای اون که تنها یه کارت ویزیت ساده به مشتریایی بالقوه خود بدین مثلا کارت ویزیت خود رو همراه با کالایی قابل لمس تر و داری نام تجاری به اونا بدین. اگه مثلا صاحب یه شرکت کامپیوتری هستین کارت ویزیت خود رو همراه با یه فلش درایو به مشتری بدین.

۴جنسای قابل لمس

وقتی که حرف از بازاریابی واسه کار و کاسبی در میان باشه مورد دیگری که باید یادتون باشه نمایش دائمی کالاهایتانه. چیجوری می تونین خدمات و تجارت خود رو همیشهً در برابر دید مشتریا بذارین بدون اون که پول خیلی زیادی خرج کنین؟ راه حل آسونی هست: به چیزایی فکر کنین که مشتری تمایل به نگه داشتنشون داره. مثلا اگه شخصی صاحب یه تفریحگاه اسپا هستش می تونه در پشت کارت ویزیت خود واسه قرارهای ملاقات یادآور بذاره. مشتریایی این اسپا هم واسه یادآوری جلسات اون کارت رو نگه دارن.

صاحب هر تجارت کوچیک دیگه هستین دادن جنسای کوچیک همراه با نام و شماره تماس، کار و کاسبی رو شما رو به مشتریا و شایدً آشنایان اونا یادآوری می کنه.

۵پلتفرم بازاریابی قوی با به کار گیری هدایای تبلیغاتی

تنوع اجناس ارائه شده از راه تجارت کوچیک شما چقدره؟ با کمی تأمل در این باره درخواهید یافت که اگه مجبور بودین که مثلا بین خوردن یه نوع پیتزا در دو روز از هفته و هر هفته واسه ناهار و خوردن دو نوع ناهار جور واجور در هر هفته یکی رو انتخاب کنین کدوم گزینه رو انخاب می کردین؟ تصور می کنیم که بیشتر شما تنوع رو دوست دارین. همین قانون در مورد تجارتای کوچیک گسترش پذیره. با اینکه داشتن جنسای کلی در بازاریابی مهمه ولی توانایی در ایجاد تنوع در نام تجاری تون هم مهمه.

جهت دریافت مشاوره و خرید هدایای تبلیغاتی از سایت گیفتو دیدن کنین

چیجوری سلامت روحی خود رو افزایش بدیم؟

چیجوری با انگیزه کار کنیم؟

پاسخی بگذارید

بستن منو