۳ خورشت دلچسب زمستانی در ۳۰ دقیقه
Arrow set on blackboard

۳ خورشت دلچسب زمستانی در ۳۰ دقیقه

خورش زمستونی

خورشت ها و سوپای زمستونی دلچسب

زمستانه و سرد و شمام گرسنه اید، یه خورشت دلچسب لازم دارین. کاسه ای بزرگ ورداشته یکی از این ۳ خورشت و سوپ با پختی سریع در حدود نیم ساعت رو امتحان کنین، همه دستورها مخصوص ۴ نفر.

بوقلون سریع السیر با طعم چیلی

۱عدد پیاز خرد شده، ۱عدد فلفل قرمز، ۲ حبه سیر ساطوری شده و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم گوشت بوقلمون رو با ۱ قاشق سوپ خوری روغن رو با گرمایی ملایم سرخ کنین تا گوشت بوقلمون طلایی شه. ۲ قاشق سوپ خوری پودر چیلی، ۱ قاشق چایخوری زیره سبز، ½ قاشق چایخوری پونه خشک شده و ¼ قاشق چایخوری فلفل قرمز به اون بیافزائید. اجازه بدین بپزن تا عطر اون خارج شه. ¼ عصاره آب گوشت کم سدیم، ۱ بسته لوبیای شسته شده و خشک شده، ۱ قوطی گوجه فرنگی له شده و ۱ قوطی فلفل چیلی سبز خرد شده رو مواد بالا مخلوط کنین. واسه مدات نیم ساعت اونا رو بپزید. با نون مکزیکی و آوکادو سرو کنین.

مواد مغذی: ۳۲۹ کیلو کالری، ۲۱ گرم پروتئین، ۴۱ گرم کربوهیدرات، ۱۲ گرم فیبر، ۹ گرم قند، ۸.۵ گرم چربی، ۱.۵ گرم چربی اشباع شده، ۷۰۷ میلی گرم سدیم.

خورشت فوریِ عدس و نخود کاری

۱ عدد پیاز خرد شده، ۱ عدد هویج ریز شده، ۱ عدد ساقه کرفس ریز شده و یه حبه سیر ساطوری شده رو با ۱ قاشق سوپ خوری روغن سرخ کنین تا نرم شن. ۱ قاشق سوپ خوری پودر کاری اضافه کنین و اجازه بدین بپزن تا عطر اون بلند شه. ¼ عصاره آب گوشت کم سدیم؛ ۱ قوطی عدس و نخود شسته و خشک شده؛ و ۱ عدد برگ بو رو به مابقی مواد بیافزائید. به مدت ۱۰ دقیقه اونا رو بپزید. برگ بو رو خارج کنین و ۴/۱ فنجون گشنیز خرد شده به اونا بیافزائید. مقداری ماست ساده روی اون بریزین و سرو کنین.

مواد مغذی: ۳۷۵ کیلو کالری، ۲۲ گرم پروتئین، ۵۸ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم قند، ۴ گرم چربی، ۰ گرم چربی اشباع شده، ۲۷۰ میلی گرم سدیم.

خورشت غلیظ کلم و سیب زمینی شیرین

خورشت غلیظ کلم و سیب زمینی شیرین

۱ عدد پیاز خرد شده و ۲ حبه سیر رو در ماهی تابه ای که ۱ قاشق سوپ خوری روغن در اون ریختین سرخ کنین تا نرم شن. ۳ فنجون کلم ریز شده، ۲ عدد سیب زمینی شیرین و ¼ عصاره آب گوشت کم سدیم رو به اون بیافزائید. مواد رو خوب هم بزنین و اجازه بدین تا وقتی که کلما نرم و سیب زمینیا ترد شن، پخته شن. مواد رو با ۲ فنجون پاستای پخته مخلوط کنین. مقداری فلفل قرمز خرد شده و پنیر پارمزان روی اون بپاشید.

مواد مغذی: ۲۳۴ کیلو کالری، ۷ گرم پروتئین، ۴۱ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم فیبر، ۵ گرم قند، ۴.۵ گرم چربی، ۰.۵ گرم چربی اشباع شده، ۱۹۷ میلی گرم سدیم.

روش درست کردن خورش گیاهی خوشمزه

روش درست کردن خورش بامیه خوشمزه و تند

روش درست کردن شکلای جور واجور خورش

پاسخی بگذارید

بستن منو