پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

بسته‌بندی راهی برای فروش بیشتر

بسته‌بندی راهی برای فروش بیشتر

بسته‌بندی یکی از عناصری است که مشتری را به خرید یک محصول خاص سوق می‌دهد و خریدار می‌تواند ماهیت محصول را از این طریق بشناسد. همچنین بسته‌بندی از محصولات در شرایط نامساعد محیطی محافظت می‌کند. اگر طراحی بسته‌بندی به‌درستی انجام شود، می‌تواند باعث سهولت کار با محصول شود. همچنین محصول شما با یک بسته‌بندی حرفه‌ای، به‌مراتب ارزشمندتر به نظر می‌رسد. با این کار شما می‌توانید تمایزی شگرف بین محصول خود و دیگران ایجاد کنید. مثلا طرح جعبه شیرینی شیک در سایت گراف نو موجود است.

امروزه یکی از ارکان موفقیت فروش کالاها بسته بندی آنهاست. طراحی بسته بندی به یک تخصص تبدیل شده و نوع بسته بندی یک محصول میتواند به طور چشم گیری فروش را افزایش دهد. چه بسیار محصولاتی که خود ما خریداری کرده ایم و بسته بندی آن را دور ننداخته و از آن استفاده می کنیم. و بسیار محصولاتی هستند که شاید مورد نیاز ما نباشند اما به دلیل بسته بندی زیبایی که دارند آن را خریده و نگه داشته ایم.

دانلود طرح لایه باز بسته بندی بسیار مهم است.

امروزه طراحی بسته‌بندی با الگو بسته بندی لایه باز کاری بسیار تخصصی است که نیاز به دانش و ذوق هنری دارد. گراف نو با بیش از 15 سال سابقه یکی از شرکت‌های معتبری است که طراحی بسته‌بندی محصولاتی مانند جعبه پیتزا، جعبه شیرینی، جعبه نبات و غیره را انجام می‌دهد. طراحان و گرافیستان میتوانند از فایل لایه باز طراحی جعبه که بسیار زیبا و آماده موجود است بهترین طراحی ها را ارائه کنند.

 

شرکتی نظام‌مند با ست اوراق اداری

طراحی ست اوراق اداری شامل طراحی سربرگ در دو اندازه A4 و A5، کاغذ A6 به‌عنوان کاغذ یادداشت، کارت ویزیت، پاکت نامه و فولدر A4 است که در ادامه دررابطه‌با هرکدام توضیح داده خواهد شد. دانلود ست اداری لایه باز کاری آسان در سایت گراف‌نو است.

سربرگ

برگه‌های سربرگ دار اصولاً در مکاتبات اداری استفاده می‌شوند. این برگه‌ها نوعی تبلیغ برای شرکت شما محسوب خواهد شد؛ چراکه بخشی از سربرگ شامل اطلاعات ارتباطی با شما و بالاخص وب‌سایت شما خواهد بود. با سربرگ اختصاصی به مخاطب خود احترام می‌گذارید و این باعث بهبود تعاملاتتان خواهد شد. با چاپ سربرگ می‌توان آرشیوی منظم داشت. سربرگ اداری شامل لوگو، عنوان، تاریخ، شماره ثبت، آدرس و شعار است که می‌تواند هر بخش آن به سلیقه مخاطب جابه‌جا شود.

این مطلب را هم از دست ندهید :   مقایسه و بررسی کامل کتری برقی و سماور برقی از نظر کاربرد و ویژگی ها

 

کارت ویزیت

کارت ویزیت به مخاطبان اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز با شما دوباره ارتباط برقرار کنند. وجود چنین کارتی نشان از حرفه‌ای بودن شماست. کارت ویزیتی که هوشمندانه طراحی شده باشد کسب‌وکارتان را به مشتریان و همکارانتان یادآوری می‌کند و این باعث افزایش تعاملاتتان با دیگران خواهد شد. این روش بازاریابی بسیار ارزان و به‌صرفه است.

امروزه به راحتی میتوان یک کارت ویزیت در تمامی چاپخانه ها با طرح های ارزان و تکراری سفارش داد، اما آن چیزی که شما و کسب و کار شما را منحصر به فرد میکند داشتن یک کارت ویزیت زیبا و اختصاصی برای شماست. شما میتوانید در سایت ما  کارت ویزیت لایه باز شیک رایگان را در بسیاری از مشاغل و طراحی های مختلف بیابید که با قیمتی بسیار بسیار اندک میتوانید آن را داشته باشید. سپس با کمترین ویرایش آن را با نام و عنوان خود محصر به فرد کنید.

 

 

گراف نو آرشیو برترین فایلهای لایه باز فتوشاپ منحصر به فرد

سایت گراف نو بستری است برای دانلود لایه باز فتوشاپ که با تجربه و ایده طرح هایی خاص و زیبا را در قالب فایلهای لایه باز ارائه میدهد. در گراف نو طرح هایی را خواهید دید که مشابه آن را نمیتوان در دیگر سایتهای مشابه پیدا کرد. طرح های لایه باز با طراحی اختصاصی آن چیزی است که هر طراح و هر صاحب کسب و کاری به آن نیاز دارد.