۷ سرویس جدید ایرانسل

۷ سرویس جدید ایرانسل

irancellرونمایی از ۷ سرویس جدید ایرانسل در جشن تولد هفت سالگی ایرانسل

ایرانسل در هفتمین سالروز راه اندازی شبکه اپراتور گوشی موبایل خود، از هفت محصول و سرویس جدید رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، باقر صمدی، مدیر کل بازاریابی ایرانسل، در همایش رسانه ای هفتمین سالروز راه اندازی شبکه گوشی موبایل ایرانسل، خدمات و اجناس تعرفه پویا (جزیره ایرانسل)، سامانه رابطه تعاملی، سامانه کامل ارائه خدمات، پنل فرستادن اس ام اس، پوشه ایرانسل، آهنگ پس زمینه و میزبان اس ام اس رو رونمایی و معرفی کرد.

سامانه تعرفه پویا

به گفته صمدی، سامانه تعرفه پویا، محاسبه و اعمال تخفیف صحبت براساس ترافیک به صورت هوشمند، مدیریت پخش ترافیک مصرف شبکه براساس تعرفه سطح سایت مخابراتی و مشترک، اطلاع رسانی تخفیف صحبت از راه Cell Broadcasting رو جفت و جور می کنه و امکان اطلاع گیری از تخفیف فعلی با شماره گیری USSD، تخفیف تعرفه در تماس صوتی تا ۹۵ درصد و امکان مدیریت جا و زمان صحبت بوسیله مشترکین واسه استفاده بهینه از اعتبار سیم کارت، فعال سازی و غیرفعال سازی رایگان از راه کدهای دستوری #۱۳۵* ویژگی های اون هستش.

سامانه رابطه تعاملی

ایشون گفت: در سامانه رابطه تعاملی هم امکان تخصیص تنها یه کد واسه لیستی از خدمات، امکان دریافت هزینه از دارنده کد یا خواهندگان دریافت خدمت، نبود وابستگی به گوشی موبایل و سرعت بالای به روزرسانی و بوسیله خود کاربر سازمانی، وب سرویس و قرارداد واسه بقیه موسسات و سازمان ها و سهولت و امنیت در استفاده جفت و جور شده.

صمدی، کاربرده های اون رو هم معاملات املاک، صنعت توریسم و هتل داری، همه خدمات ارزش افزوده به صورت دیجیتال در حجم کم، کاریابی، دولت الکترونیک و خدمات و حمل و نقل و پخش بیان کرد.

سامانه کامل ارائه خدمات

مدیر ارشد بازاریابی شرکتی ایرانسل، سامانه کامل ارائه خدمات رو واسه ارائه دسترسی به شبکه اپراتور گوشی موبایل از راه API، ارائه API مربوط به شارژ و بیلینگ به شرکت های سوم، SMS, Wap Push,USSD، پرتال مدیریت شرکای تجاری، سهولت و امنیت در اتصال به شبکه مخابراتی و کاهش زمان ورود به بازار واسه VAS توصیف کرد.

به گفته ایشون، مدل های کار و کاسبی اون به کار گیری مدل استاندارد تسهیم درآمد، شریک تجاری با بهره گیری از شارژینگ، شریک تجاری دون بهره گیری از شارژینگ، ارائه سرویس با میزبانی SDP، ارائه سرویس با میزبان شریک خارجی، پیشرفت و میزبانی سرویس در SDPه.

پوشه ایرانسل

صمدی گفت: سرویس پوشه ایرانسل یا ایرانسل درایو هم پل ارتباطی بین شبکه ارتباطی و اینترنته که اولین سرویس خدمات ابری شخصی در ایران حساب می شه و ذخیره سازی و مدیریت دفترچه تلفن، مدیریت پیام و ارسال و دریافت پیام ها از راه وب، مدیریت فایل ها با اشتراک گذاری و اصلاح و امکان به اشتراک گذاری نظرات رو جفت و جور می کنه.

ایشون اضافه کرد: فعال سازی اون روش انتخاب بسته خدمات مورد نظر کاربر از راه پورتال این سرویس به صورت سه ماهه، شش ماهه و یه ساله س.

اس ام اس هدیه و میزبان اس ام اس

به گفته صمدی، اس ام اس هدیه و میزبان اس ام اس هم فرستادن پیام کوتاه در حالت نبود وجود اعتبار و پرداخت بوسیله شماره مقصد بعد از پذیرش رو جفت و جور می کنه و براساس اون امکان هدیه دادم اس ام اس کوتاه به دوستان، امکان تعریف لیست پذیرش واسه کاربر، پرداخت هزینه اس ام اس ارسالی تا آخر محدوده وقتی مشخص و امکان تعریف بلک لیست (لیست سیاه) مخاطبین و اصلاح لیست ها هست.

ایشون اضافه کرد: واسه فرستادن اس ام اس از راه این سامانه کافیه شماره مخاطب مورد نظر رو به صورت پیش شماره سرویس وارد کرد تا ایشون ضمن دریافت اس ام اس بتونه بدون پرداخت هزینه اس ام اس ارسال رو تا آخر محدوده وقتی مشخص جواب دهد. مثلا باید شماره رو اینطور وارد کرد: ۷۳۲۷۰۴۹۳xxxxxxxx*

به گفته صمدی، هزینه اس ام اس های ارسالی از راه این سرویس ها برابر تعرفه های مصوب واسه پیام کوتاه از طرف سازمان تمنظیم مقررات و ارتباطات رادیوییه.

آهنگ پس زمینه

مدیر ارشد بازاریابی شرکتی ایرانسل، آهنگ پس زمینه رو هم سرویس جدید دیگه ایرانسل معرفی کرد که امکان ایجاد آهنگ پس زمینه براساس موقعیت تماس، فعال سازی و غیرفعال سازی آنی و رایگان رو فرهم می کنه و تنوع آهنگ ها با سلیقه مشترک و با اطلاع از شماره مقصد جفت و جوره و با تماس ازطریق IVR و با شماره گیری xxxxxx ۷۲۷۳۹۳ رو داره و امکان تست صدای پس زمینه قبل از تماس هم هست.

پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه

صمدی گفت: پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه هم ویژگی های زمان بندی ارسال، اتحاد با سیستم مشتریان با به کار گیری API، فرستادن اس ام اس با نام شرکت، تخصیص کد کوتاه، پورتال مدیریت اس ام اس ارسالی، مدیریت کمپین های تبلیغاتی، فرستادن پیام واسه گروه از پیش تعریف شده، فرستادن پیام چند رسانه ای و قیمت رقابتی جهت فرستادن اس ام اس درون شبکه، تنظیم قوانین آزمایش محتوای پیام ها براساس گروه ارسال کننده، گزارش دهی در لحظه از اطلاعات دریافتی از مشترکین، فرستادن اس ام اس تعاملی و براساس لیست سوالات تعیین شده، امکان شارژ دریافت کننده و یا ارسال کننده اس ام اس رو جفت و جور کرده.

ایشون، کاربرده های این محصول ارتباطی رو سرویس دهی و درخواست دریافت خدمت از طرف مشتری، آپدیت پرونده اطلاعات شخصی، کلوپ هواداران و اجرای طرح های وفاداری مشتریان، طرح رابطه با مشتریان، نظر سنجی از مشتریان و مدیریت کمپین تبلیغاتی بیان کرد.

لینک به درد بخور : خرید شارژ ایرانسل

ایرانسل

پاسخی بگذارید

بستن منو