۴ قدم تا سفت کردن شکم
brain connections

۴ قدم تا سفت کردن شکم

شکم شش تیکه

نه فقط شکم بزرگ و شل باعث خجالته و نمی گذارد تا لباس های شیک بپوشید، بلکه شما رو در خطر حمله ی قلبی و دیابت هم قرار می دهد! اما حالا خوبیش اینه راه های زیادی هست تا بتونین چرب شکمتون رو آب کنین.

با وجود اینکه خلاص شدن از شر چربی های اضافه ی شکم کار سختیه، اما می تونید از راه ورزش منظم، نوشیدن آب فراوون، تغذیه ی درست و نگاه مثبت، کم کم شکمتون رو سفت کنین.

فقط غذاهای مغذی بخورین

اگه سوخت و ساز بدنتون درست باشه، اون وقت بطور موثرتری کالُری می سوزانید. اگه بدنتون از کربوهیدرات ها، ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین های لازم بی بهره بذارین، به بدنتون آسیب می رسونه. پس با مصرف شکل های جور واجور میوه ها، گوشت های کم چرب، آجیل های خام، تخم مرغ و مواد خوراکی این چنینی، مطمئن شین که مقدار مناسبی از همه مواد نیاز به بدنتون می رسد.

اگه مواد غذایی درستی استفاده کنین، حتی دیگه احتیاجی نیس بطور سخت گیرانه ای روی مقدار مصرف کالری هاتون دقت کنین. در اینجور شرایطی خودتون دقیقاً می فهمید چه وقتی باید دست از خوردن بکشین، چون که شکمتون با یه وعده ی مناسب پر می شه.

مقدار زیادی آب بخورین

در برنامه هایی که خیلی درباره ی خورد و خوراک حساسیت نشون میدن، معمولاً از اهمیت نوشیدن آب چشم پوشی شده. اما وقتی که می خواهید وزن کم کنین و بدنتون رو در شرایط سلامتی خوبی نگاه دارین، آب شک نداشته باشینً یه چیز لازمه.

نقش آب اینه که چربی ها رو از راه سیستم سوخت و ساز بدن از این رو به اون رو کرده و تموم سموم رو دفع می کنه! از یبوست و نفخ جلوگیری کرده و علاوه به همه این ها، اشتهایتان رو هم کنترل می کنه.

روتین تمرینی خودتون رو شروع کنین

اگه می خواهید بدنتون عالی بنظر بیاد، رژیم گرفتن به تنهایی کافی نیس. در کنار اینکه مصرف کالُری رو کاهش می بدید، باید ورزش رو هم شروع کنین تا بدنتون سفت شه. واسه بیشترین حد بازدهی، می تونید روی اندام هایی که براتون مهم ترن تمرکز کنین. دراز نشست، شنا سوئدی و خیلی از تمرینات دیگه می تونن عضلات شما رو سفت کنن و باعث شن روند چربی سوزیتان سرعت پیدا کنه.

تلاش کنین تا ورزشتان رو در سطح متعادل نگاه دارین، در اینصورت خسته نمی شید و همیشه با انگیزه می مونین.

به خودتون باور داشته باشین

اگه انگیزه نداشته باشین، به هدفتون نمی رسید. انگیزه مهم ترین کلید موفقیت در کاهش وزن است. به ذهنتون اجازه و فرصت ندین تا با شک و چیزای منفی پر شه. اینجور چیزایی در کل هیچ کمکی به شما نمی کنن. اگه واقعاً می خواهید به هدف کاهش وزنتون برسین، باید به طور کاملً باور داشته باشین که می تونید به این موفقیت دست پیدا کنین.

شکم شش تیکه با کیسه بوکس!

بهترین تمرینات واسه تقویت عضلات شکم

شکم شش تیکه

پاسخی بگذارید

بستن منو