چند راه کار برای موفقیت در زمینه موبایل مارکتینگ در سال ۲۰۱۷
Light Ladder and goal target the business idea concept on light green pastel color wall background with shadow and reflection 3D rendering

چند راه کار برای موفقیت در زمینه موبایل مارکتینگ در سال ۲۰۱۷

امروزه خیلی از مردم به خرید آنلاین علاقه مند شدن و بهتر می دونن که اجناس جور واجور موجود در بازار رو از درون منزل یا محل کار خود با به کار گیری لپ تاپا و یا تبلیتا و تلفنا همراه خود بررسی کنن تا تنوع اجناس موجود در بازار رو ببینن بدون اینکه زمان زیادی رو صرف حاضر شدن و رفتن به فروشگاه ها و گردش از یه فروشگاه به فروشگاه دیگه در ترافیک شهرای بزرگ کرده باشن.

در گذشته که ارتباطات آنلاین مردم فقط با به کار گیری کامپیوترا انجام می شد بازاریابی اینترنتی واسه تجارتای جور واجور تنها یه فرصت بود اما امروزه با پیشرفت تلفنای همراه و روی کار اومدن تلفنای همراه هوشمند که موجب شده بیشتر از نصف کاربران اینترنت رو کاربران تلفنای همراه تشکیل بده، بازاریابی اینترنتی و بالاخذ بازاریابی موبایلی به یه امر لازم و غیر قابل صرف نظر تبدیل شده و هر تجارتی که به پیشرفت خود اهمیت میده باید حتما بازاریابی موبایلی رو در روشای هدف دار بازاریابی خود جا بده.

اگه به دنبال اون هستین که روشای هدف دار بازاریابی شما در سال ۲۰۱۷ به درد بخور باشه، نکات بازاریابی موبایلی گفته شده در این مقاله رو جدی بگیرین.

موبایل فرندلی بودن سایت 

در مقالات قبلی آموزش ریسپانسیو قالب سایت رو توضیح دادیم

موبایل فرندلی بودن یه سایت اولین و مهم ترین نیاز یه تجارت واسه بازاریابی موبایلیه. تصور کنین شما بخواین کابران موبایلی رو به سایت خود جذب کنین حال اینکه اونا موقع مراجعه و گردش در سایت شما دچار مشکل شن. مطمئنا کاربران موبایلی به مجرد اینکه به یه سایت مراجعه کنن و ببینن که صفحات سایت خوب در گوشی موبایل اونا بارگذاری نمی شه و یا واسه دیدن صفحات سایت مجبور هستن مرتبا اندازه صفحه رو بزرگ و کوچیک کنن و یا نتونن تموم مطالب صفحه سایت رو درون صفحه موبایل خود ببینن و مجبور باشن همیشه صفحه رو به سمت راست و چپ حرکت بدن، سایت رو ترک کرده و به بقیه وب سایتا مراجعه می کنن.

شاید با خودتون بگید که بازاریابی موبایلی بیشتر درون شبکه های اجتماعی موبایلی انجام می شه و رابطه چندانی با سایت نداره اما این اصلا غلطه خیلی از کاربران پس از اینکه در شبکه های اجتماعی با یه برند آشنا می شن و تصمیم به خرید از اون برند رو می گیرن واسه اینکه بتونن به اون برند اعتماد کنن خیلی سریع به سایت اون برند مراجعه می کنن و اگه سایت برند نام برده واسه موبایل بهینه سازی نشده باشه کاربران در آخرین مرحله خرید ، از خرید بیخیال میشن. یادتون باشه که گوگل مدت هاست بر موبایل فرندلی شدن وب سایتا تاکید می کنه و پیش بینی می شه که اون دسته از صاحبان وب سایتا که تا کنون مبادرت به عمل ننموده ان سایت اونا واسه موبایل بهینه نشده در آینده نه خیلی دور دچار مشکلاتی هم از دید بازاریابی موبایلی و هم کلا از دید بازاریابی اینترنتی، می شن.

ایجاد برگه های تخفیف واسه کاربران موبایلی

شاید باور نکنین اما کوپنای تخفیفی در فروش اینترنتی موبایلی معجزه می کنن. تو یه نظر سنجی که تازگیا انجام شده، ۹۶% از شرکت کنندگان نظر سنجی که همه کسائی بودن خریدای اینترنتی خود رو با به کار گیری موبایل انجام می دادن اعلام کردن که در خریدای اینترنتی از کوپنای تخفیف دار استفاده می کنن. این بدون معنیه که شما می تونین با به کار گیری ایجاد پروفایلا و یا گروه هایی در شبکه های اجتماعی و دادن کوپنای تخفیف به اعضای فعال هم اعضای فعالی واسه فروشگاه اینترنتی خود جذب کنین و هم این اعضا رو به مشتریائی واسه برند خود تبدیل کنین. یکی دیگه از بررسیای آماری انجام شده در مورد کوپنای تخفیف کاربران موبایلی اثبات کرده که اندازه به کار گیری کوپنای تخفیف در میان کاربران موبایلی ۵ برابر اندازه استفاده کاربرانیه که از راه بازاریابی ایمیلی با اونا رابطه برقرار می شه. یعنی روند ایجاد کوپنای تخفیف دار در موبایل مارکتینگ ۵ برابر موثر تر از ایمیل مارکتینگه.

تصور کنین که شما قصد خرید یه محصول از یه فروشگاه آنلاین رو داشته باشین و دو فروشگاه آنلاین که اجناس مشابهی رو عرضه می کنن واسه خرید مورد به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین. اگه کوپن تخفیف از یکی از این فروشگاه ها دریافت کنین و بدونین که می تونین محصول مرود نظر خود رو با قیمت کمتری دریافت کنین مطمئنا از همون فروشگاه خرید میکنین. حواستون باشه که قیمت یکی از تاثیر گذارترین پارامترها در اراده کردن افراد هنگام خریده. اگه شما با ایجاد کوپنای تخفیف بتونین این حس رو در مشتریان خود بسازین که اونا دارن جنس باکیفیت تری رو از شما خریداری می کنن و قیمیت کمتری واسه اون پرداخت می کنن، مطمئنا می تونی اونا رو راضی کنین که از شما خرید کنن.

ایجاد امکان پرداخت با به کار گیری موبایل

یکی از مطالبی که هر تجارت آنلاینی باید به اون توجه خاص ای داشته باشه، ساده سازی امکان پرداخت آنلاین واسه کاربرانه چون یکی از مهم ترین نکاتی که موجب دفع کاربران می شه پیچیدگی خرید آنلاین موقع پرداخت هزینه و دریافت رسیده. امروزه برنده های بزرگ و فروشگاه های اینترنتی مشهور مبادرت به یوزر فرندلی کردن روند پرداخت آنلاین واسه کاربران کردن، این روند پرداخت آنلاین واسه کاربران موبایلی به مراتب سخت تر از کاربران دسکتاپه. پس میشه گفت که یکی از مواردی که می تونه کاربران موبایلی رو جذب کنه و قوی بودن بازاریابی موبایلی یه برند رو نمایش دهد، ساده سازی روند پرداخت موبایلیه.

شما باید سرویسای پرداخت خود رو به شکلی طراحی و تنظیم کنین که کاربران موبایلی خیلی راحت بتونن با به کار گیری اون پرداختای خود رو بکنن در عین حال امنیت اونا حفظ شه . یعنی روند پرداخت آنلاین شما علاوه بر اینکه باید موبایل فرندلی باشه باید از امنیت اطلاعاتی بالایی بهره مند باشه تا کاربرانی که از شما خرید اینترنتی می کنن وقتی که دوباره واسه خرید اینترنتی اقدامی می کنن بازم به سراغ شما بیان.

داشتن حضور فعال در شبکه های اجتماعی موبایلی

امروزه شبکه های اجتماعی بسیاری ایجاد شدن که فقط از راه تلفنای همراه هوشمند قابل رسیدن هستن. از جمله این شبکه ها میشه به تلگرام و اینستاگرام اشاره کرد. اگه شما بخواین که تعامل خوبی با کاربران موبایلی برقرار کنین باید بتونین که در این شبکه های اجتماعی حضور پر رنگی داشته باشین. داشتن یه پیج فعال در اینستاگرام و یا یه کانال فعال در تلگرام می تونه موجب شه که کاربرانی که علاقه ای به مراجعه به وب سایتا ندارن و یا فقط از طرفداران این شبکه های اجتماعی هستن با اجناس شما آشنا شن و برند شما رو یادشون باشه. یادتون باشه که خیلی از کاربران هستن که هیچ حضور آنلاین دیگری بجز اینستاگرام و تلگرام ندارن و این شبکه ها تنها راه ایجاد تعامل با اوناه. شبکه های اجتماعی جور واجور هر یک به مدت کوتاهی روی کار میان و بعد کهنه و بی اعتبار می شن این شمایید که باید از این فرصتا استفاده کنین و خودتون رو به بقیه بشناسانید و مشتریائی از این روش جذب کنین.

به کار گیری یه روش هدف دار بازاریابی براساس شبکه های اجتماعی موبایلی جور واجور باید به عنوان اولویت شما در انجام روند بازاریابی در نظر گرفته شه. شما می تونین واسه شروع حضور آنلاین خود رو از راه تبلیغات در کانالای پرطرفدار تلگرام و یا صفحات پرطرفدار اینستاگرام شروع کنین.

یادتون باشه که بازاریابی در پلتفرمای جور واجور نیاز به ترفندهای مختلفی داره یعنی شما نمی تونین همون روشای هدف دار بازاریابی که در تلگرام استفاده می کنین در اینستاگرام هم بکار بگیرین و یا نمی تونین همون محتوایی که در تلگرام منتشر می کنین در اینستاگرام هم منتشر کنین. مثلا تصور کنین که میشه محتوای تبلیغاتی منتشر شده واسه یه برند روی بیلبورد که در کنار بزرگراه قرار داره رو در آگهی تلویزیونی اون برند هم نشون داد؟ واسه پلتفرمای دنیای دیجیتال هم همینطوره، یعنی شما باید واسه تبلیغات در هر پلتفرمی از راه ها و روشای مناسب واسه اون پلتفرم استفاده کنین.

در هر صورت باید گفت که هر رسانه و هر شبکه ای قداعد و قوانین و روشای خود رو داره و اگه یه تجارت بخواد که حضور آنلاین موفقی داشته باشه باید بتونه براساس نیازا و تقاضاای موجود در هر رسانه ای محتوای مناسبی تولید کنه تا بتونه خوب با کاربران اون رسانه تعامل برقرار کنه و در عین حال اتحاد نوع پیامای تبلیغاتی مربوط به یه برند باید حفظ شه. اگه صاحبان تجارتا بتونن این نکات رو در تبلیغات خود در شبکه های موبایلی بکار گیرند می تونیم کاربران زیادی رو جذب کرده و هر کاربر رو به یه مشتری تبدیل کنن.

 

۵ نکته موبایل مارکتینگ که هر تجارت آنلاین سود بیاری باید اونا رو استفاده کنه

در گذشته بازاریابی با به کار گیری آگهیای بازرگانی در رادیو و تلویزیون، پخش تراکتا، پخش کارت ویزیت و منتشر کردن تصاویر روی بیلبودا انجام می شد. پس از روی کار اومدن کامپویترهای خونگی و همه گیر شدن اینترنت بازاریابی از راه تبلیغات توسط وب سایتا، ارسال ایمیلای تبلیغاتی و قرار دادن تبلیغات در وب سایتای پرطرفدار هم رونق گرفت. امروزه با روی کار اومدن تلفنای هوشمند و همه گیر شدن اونا بازاریابی اینترنتی سمت و طرف جدیدی پیدا کرده و با در نظر گرفتن اینکه آمارها نشون میده که امروزه بیشتر از نصف کاربران اینترنت رو کاربران موبایلی تشکیل میدن، بازاریابی موبایلی بسیار بیشتر از گذشته رونق گرفته. این بدون معنیه که اگه صاحبان تجارتای جور واجور به بازاریابی ایمیلی بی توجه باشن بیشتر از نصف مشتریان بالقوه خود رو از دست میدن.

بررسیای آماری روی کاربران تلفنای همراه هوشمند نشون دهنده اون هستش که به صورت میانگین کاربران تلفنای هوشمند روزانه ۱۵۰ بار گوشی موبایل خود رو چک می کنن و هم اینکه آمارها نشون میده که کاربران تلفنای همراه روزانه به صورت میانگین ۵ ساعت در تعامل با گوشی موبایل خود هستن. پیش بینی شده که زمانیکه سال ۲۰۱۹ فرا برسه در آمریکا ۷۲% از بازاریابیا به صورت موبایلی انجام می گیره. این آمارها نشون دهنده اون هستش که اگه صاحبان تجارتای جور واجور نسبت به موبایل مارکتینگ و جذب کاربران موبایلی بی توجه باشن در سال جاری بیشتر از ۵۰ درصد مشتریان احتمالی رو از دست میدن و در سالای آینده این درصد افزایش بیشتر و بیشتری داره. پس دست دست کردن جایز نیس، اگه شما صاحب یه تجارت بزرگ هستین و به بازاریابی آنلاین توجه دارین باید همین امروز دست به کار شین و تمرکز خود رو روی بازاریابی موبایلی معطوف کنین. در زیر ۵ نکته بسیار مهم واسه بازاریابی موبایلی گفته شده:

بازاریابی براساس موقعیت جغرافیایی 

در ترفند بازاریابی براساس موقعیت جغرافیایی، تجارتی که قصد بازاریابی از کاربران موبایلی رو داره با استفاده ازروشا و سیستمای بازاریابی مکانی، وقتی که کاربران در نزدیکی محل فروشگاه هستن واسه اونا نوتیفیکیشنایی روی موبایل اونا می فرسته و اونا رو از پیشنهادات خاص ای که در نزدیکی اونا قرار داره باخبر می سازه. یکی دیگه از ترفندهای موبایل مارکتینگ براساس مکان اون هستش که تبلیغات درست وقتی روی گوشی موبایل کاربر ارسال شه که کاربر در جاها و موقعیتای استراتژیکی قرار داره و امکان به کار گیری اجناس و خدمات یه برند رو داره. مثلا اگه یه شرکت فروشنده نرم افزارهای مترجم هم زمان و یا مترجم گویاه می تونه تبلیغات مربوط به اونو در فرودگاه روی گوشی موبایل افراد بفرسته.

واسه کمک به صاحبان تجارتای واسه بازاریابی موبایلی براساس مکان Foursquare وسیله Foursquare analytics رو عرضه کرده که با به کار گیری اون صاحبان تجارتای می تونن جایابی هوشمند کاربران رو بکنن و از مکانایی که پتانسیل بازاریابی از کاربران در اونا واسه تجارتا هست، باخبر شن. این شرکت در حال اجرا Uber در سیستم خوده، با به کار گیری این امکان کاربران میتونن که با به کار گیری اپلیکیشن این شرکت محلی رو که میخوان برن روی نقشه پیدا کنن و بدن اینکه از اپلیکیشن نام برده خارج شن و حتی بدون تایپ یه کلمه در اون نشانی رو با به کار گیری اپلیکیشن پیدا کنن و در خواست تاکسی یا آژانس واسه رسیدن به اون محل رو بدن. این امکان موجب می شه که شرکت با به کار گیری این اپلیکیشن به محل الان خیلی از کاربران و مقصد مورد توجه اونا دسترسی داشته باشه.

بازاریابی درون اپلیکیشنا

امروزه بیشتر از ۵ میلیون اپلیکیشن جور واجور توسط پیشرفت دهندگان در سراسر دنیا ایجاد شده که همه اونا توسط کاربران تلفنای همراه درسراسر دنیا استفاده میشن. این موضوع رقابت شدیدی رو میان طراحان اپلیکیشنا ایجاد کرده و موجب شده که هر روز اپلیکیشنای شخصی سازی شده بیشتری به خاطر هدف قرار دادن کاربران مشخصی طراحی گردند. بازاریابی درون اپلیکیشنا بدین صورته که شما از طراحان یا فروشندگان اپلیکیشنا درخواست می کنین که تبلیغات شما رو روی اپلیکیشن خود بذارن تا هر بار که کاربران مبادرت به به کار گیری اون اپلیکیشن می کنن تبلیغات شما واسه اونا نشون داده شه. این موضوع از اونو مهمه که شما می تونین حتما تبلیغات خود رو روی اون دسته از اپلیکیشنا بذارین که واسه کاربران هدف مورد توجه شما طراحی شدن و این موجب می شه که تبلیغات شما واسه جامعه هدفی که پتانسیل بالایی واسه تبدیل شدن به مشتریان رو دارن نشون داده شه.

بازاریابی با به کار گیری SMS

با وجود اینکه آمارها و ارقام نشون میده که SMS یکی از روشای ایجاد ارتباطه که بیشترین کژتابیا و سوءتفاهما در اون اتفاق میفته اما با در نظر گرفتن اینکه روزانه میلیونای SMS در سراسر دنیا میان افراد رد و تبدیل میشه و این نوع از رابطه به یکی از روشای اصلی بر قراری رابطه تبدیل شده، بازاریابی با به کار گیری SMS به یه امر لازم مبدل شده. شاید واسه شما باحال باشه که بدونین خیلی از کمپانیای بزرگ دنیا مثل نایک و کوکاکولا هم بازاریابی با به کار گیری SMS رو در میان روشای هدف دار بازاریابی خود قرار دادن.

ارزیابیای موبایل مارکتینگ

با در نظر گرفتن اینکه روش ها بازاریابی موبایلی و ایجاد رابطه با کاربران روی تلفنای همراه اونا بیشتر از بقیه روشای بازاریابی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتن هزینه بر هستن، باید روشی واسه آزمایش یافته های و بررسی آماری اندازه سود دهی این روشای بازاریابی موجود باشه تا بشه اندازه هزینه ها و سود دهی رو بررسی کرد. AppsFlyer به عنوان یه شرکت تولید کننده اپلیکیشنا و هم اینکه بررسی کننده داده ها از دید آماری مبادرت به ایجاد امکانی واسه انجام بررسیای آماری اندازه سود دهی کمپینای بازاریابی موبایلی کرده تا با به کار گیری اون صاحبان تجارتا بتونن اندازه هزینه های صرف شده و سودای حاصل از بازاریابی موبایلی خود رو پیدا کنن.

مثلا: شرکت Game Circus رو در نظر بگیرین که تولید کننده اپلیکیشنای بازیه، این شرکت اعلام کرده که در گذشته به دلیل نبود وجود یه وسیله بررسی آماری مناسب ما نمی تونستیم اندازه هزینه های صرف شده واسه یه اپلیکیشن و سود حاصل از اونو مورد بررسی بذاریم، نمی تونستیم اثرات تغییراتی رو که در اپلیکیشنای خود ایجاد می کنیم روی کاربران و اندازه فروش خود بررسی کنیم و این موجب شده بود که ما وقت و انرژی بسیاری رو اتلاف کنیم.

پس از اینکه APPsFlyer تولید و عرضه گردید و تیم بازاریابی ما به فکر به کار گیری اون افتاد، شرایط ما کلا عوض شد. تیم بازاریابی ما تونست با به کار گیری این وسیله آنالیزای دقیقی از داده های مربوط به هزینه ها و سود حاصل از هر اپلیکیشن و هر تغییری که در هر ایپلیکیشن ایجاد می کردیم رو تخمین بزنه و پس ما تونستیم کارای بدون سود رو حذف کرده و بیشتر در جهت سود دهی اپلیکیشنای خود کار کنیم. این موضوع موجب شد که سود دهی شرکت ما بیشتر از ۴۰% زیاد شه.

کدهای QR

کدهای QR پدیده تقریبا جدیدیه که واسه تعامل با کاربران موبایلی ایجاد شده. شما ممکنه تا الان مطالبی رو درمورد کد QR (کد کیو آر) شنیده باشین و یا اسم اون به گوش شما خورده باشه .

اما معنی کد QR چیه؟ 

کد Quick Response (کد جواب سریع)، یه نوع بارکد دو بعدیه که می تونه با به کار گیری گوشیای گوشی موبایل هوشمند و دستگاه های اختصاصی که واسه خوندن این نوع کدها طراحی شدن خونده شه. هدف از خوندن این نوع کدها اتصال مستقیم به ایمیل، متن موجود در سایت، شماره تلفن و … درباره یه شرکت یا شرکت تولید کننده یه محصوله. در واقع کدهای QR می تونن از راه اسکن شدن توسط موبایل مثل لینکی که به یه مطلب داده می شن کاربران رو به وب سیات و یا شماره تلفن صاحب محصول برگشت بدن.

کد QR در کشور ژاپن و سراسر شرق با وسعت زیادی  و در غرب به آرومی شروع به تبدیل شدن به چیزی عادی در ایجاد رابطه بین کاربران موبایلی و صاحبان تجارتا، کرده. به زودی شما بیشتر از قبل با کد QR روی بسته بندی محصول، نمایش فروشگاه، تبلیغات چاپی و هر تبلیغاتی که روی دیوار نصب شه و هم اینکه در ایمیل و سایت روبرو میشین. دامنه به کار گیری کد QR واسه بازاریابی موبایلی بسیار وسیعه، به خصوص واسه بازاریابی و تبلیغات اجناس، علامتای تجاری، خدمات و هر چیز دیگری که  به فکر شما می رسه. شمام می تونین با درج کدهای QR روی اجناس خود و یا هرجایی که تبلیغاتی واسه خدمات خود منتشر میکنین، روشی سریع واسه رابطه کاربان موبایلی با خودتون ایجاد کنین.

هر کدوم از تکنیکایی که در بالا واسه بازاریابی کاربران موبایلی ذکر شد می تونه فوت وفن مناسبی باشه که شما با به کار گیری اون اقدامات جدی خود رو درجهت پیش برد اهداف خود به خاطر بازاریابی ایمیلی، شروع کنین. باور داشته باشین که به کار گیری هر کدوم از این تکنیکا می تونه مشتریان جدیدی رو به شرکت شما تزریق کنه و واسه شما بسیار سود رسون باشه. به شما پیشنهاد می کنم یکی یا دو تا از ترفندهایی که در این مقاله ذکر شدن رو انتخاب کرده و مبادرت به عملی کردن اونا کنین و یافته های اونو مورد بررسی بذارین تا ببینین که چیجوری بازاریابی ایمیلی می تونه اندازه سود دهی تجارت شما رو حتی تا دو برابر زیاد کنه.

نوتیفیکیشنای اپلیکیشنا در هر لحظه و بی واسطه افراد رو به تعامل دعوت می کنه

ممکنه سر زدن به سایت یه تجارت واسه بررسی بروز رسانیای جدید اونا، اجناس جدید، تخفیفات فصلی، فروش ویژه های گاه و بی گاه و دیگه رویدادای مناسبتی و بقیه خدمات، فراموش شه و یا ادما از انجام این کار خسته شن (چون افراد باید همیشه چک کنن که خبر جدیدی در سایت فروشگاه مورد نظره یا خیر؟!) اما وقتی که اپلیکیشن یه فروشگاه روی گوشی افراد نصب شه دیگه احتیاجی به مراجعه های گاه و بی گاه به سایت اونا و جستجوی اخبار و رویدادای جدید نیس، بلکه وقتی که یه موضوع خاص و خاص مثل تخفیف اجناس یه فصل، تخفیف به مناسبت یه روز خاص یا موضوعات اینطوری در فروشگاه اتفاق بیفته، خیلی راحت صاحبان فروشگاه همه مشتریان رو از راه یه اخطار روی اپلیکیشن مربوطه از این موضوع باخبر می کنن و این موضوع هم به نفع صاحبان تجارت هاس و هم کاربران.

همه تجارتا باید ایجاد یه اپلییکشن رو در روشای هدف دار موبایل مارکتینگ خود بذارن؟

جواب این سوال حتما خیر هستن چون این نوع موبایل مارکتینگ نمی تونه واسه همه تجارتا به درد بخور باشه. البته خیلی از شکلای جور واجور تجارتای جور واجور می تونن ایجاد اپلیکیشن رو به عنوان یه روش هدف دار موبایل مارکتینگ قوی در نظر بگیرن. مثلا این روش می تونه واسه رستورانای محلی و رستورانای زنجیره ای، فروشگاه های جور واجور اعمم از لوازم خونگی، لباس و کفش و کیف و بقیه فروشگاه هایی که مشتریایی دائمی دارن بسیار به درد بخور باشه. در هر صورت باید یادتون باشه که انجام خرید اینترنتی واسه خیلی از افراد یه کار بسیار لذت بخشه و شما اگه بتونه در این روند با اونا به شکلی شریک شید می تونی از این اعتیاد خرید اینترنتی افراد امتیازات بسیاری واسه تجارت خود به دست بیارین. تنها کاری که باید انجام بدین اون هستش که به یه آژانس طراحی اپلیکیشنای موبایل مراجعه کرده و اپلیکیشنی که می خواین رو به اونا سفارش بدین.

امتیازات موبایل مارکتینگ









  • هزینه های تقریبا کمتر









  • برندسازی در مدت کوتاه

۴.۸









پاسخی بگذارید

بستن منو