ضرر های پارک دامنه در سئو
Business man holding umbrella against dollar rain concept on grungy background

ضرر های پارک دامنه در سئو

  • دسته‌بندی نشده

اشتباه رایجی که هست به کار گیری دامنه های پارک شده و دلیل اون که نباید دامنه دیگری روی سایت خود پارک کنین اینه که نباید نشانی سایت و تک تک صفحات با چند نشانی همزمان بالا باشه.در این حالت یکی از دامنه ها به تشخیص گوگل رتبه نمی گیره.چون مثل یه سایت کپیه (duplicate content) !به کار گیری دامنه های پارک شده به یکی از دلایل زیره که به توضیح هر کدوم و راه حل اون می پردازیم:

راه حل

صاحب سایت می خواد، سایتش با چند نشانی در دسترس باشه.

این یه اشتباه بزرگه! اگه می خواید سایت شما با چند نشانی بالا باشه، نباید دامنه پارک کنین.باید ۳۰۱ ریدایرکت کنین.نباید صفحات شما با دو نشانی نشون داده شن.اگه آدرسای دوم و سوم و … زده شد، به جای نمایش صفحه، باید به نشانی اصلی منتقل شه.

صاحب سایت دامنه های فارسی خریده و واسه افزایش رتبه همه رو روی سایتش پارک کرده.

هیچ ربطی به رتبه نداره.آموزشای اثر نام دامنه در سئو رو بخونین.هم اینکه اگه هم اثر داشته باشه، همونطور که در بالا گفته شد، شما با این کار چندین کپی از سایت خود درست کردین و همه سایتاتون کپی شدن.هر چی سریعتر دامنه های اضافی رو به جای پارک، ریدایرکت کنین و دست از این تفکرات آماتورانه (که دامنه فارسی با کلمات کلیدی خریده اید روی سایت خود پارک کنین رتبه می گیرین) وردارین!

صاحب سایت از سیستم مدیریت محتوایی استفاده می کنه که از روی زور و اینکه دیگه چاره ای نیس دارای دو یا چند نشانی می شه(مانند پارک دامنه روی وبلاگ یا سیستمای همکاری در فروش)

در این حالت هیچ کاری نمیشه کرد.تنها باید شانس داشته باشین که دامنه شما، نشانی اصلی از نظر گوگل تلقی شه.واسه کمک به گوگل و موتورهای جستجو، در اول تأسیس سایت خود باید به منتشر کردن مطالب و محتوای خود در سایتای دیگه، و لینک سازی قوی روی دامنه خود بپردازید.

بستن منو