بنابر یافتههای جدول ۴-۲۹، F مشاهده در سطح ۰۰۱/۰ تفاوت معناداری را بین میانگین نظرات دانشجویان کتابداری و اطلاعرسانی درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری بر نگرش آنها نسبت به اضطراب اینترنتی، مفید بودن اینترنت، لذتبخش بودن اینترنت و احساس خودکارآمدی در استفاده از اینترنت نشان نمیدهد.
۴-۴-۵- یافتههای فرعی بر اساس سال تحصیلی
جدول ۴-۳۰٫ مقادیر میانگین و انحراف معیار نظرات دانشجویان درخصوص میزان اثربخشی دوره کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانی بر نگرش آنها نسبت به اینترنت براساس سال تحصیلی
نگرش دانشجویان | سال اول | سال آخر | ||
میانگین | انحراف معیار | میانگین | انحراف معیار | |
لذت بخش بودن اینترنت | ۷۵/۳ | ۸۲/۰ | ۹۵/۳ | ۶۸/۰ |
مفید بودن اینترنت | ۹۵/۳ | ۶۷/۰ | ۰۴/۴ | ۶۸/۰ |
اضطراب اینترنتی |