الگوریتم عقاب ( Eagle )

Human head and compass. The concept on the topic of navigation, psychology, morality, etc.

هر چی زمان میگذره و فعالیتا و هم اینکه تخلفات اینترنتی بیشتر می شه، سختگیریای گوگل هم بیشتر می شه. این بدون دلیله که با وجود رقابتای شدید در دنیای مجازی واسه کار و کاسبی و فعالیت، گوگل باید بتونه رفتارای قانونی رو از رفتارای غیرقانونی سایتا شناسایی، کیفیت کاری اونا رو بررسی کنه و در رتبه بندی تاثیر دهد. به خاطر همین گوگل برنامه ها و الگوریتما رو طراحی می کنه که هر کدوم اهداف خاصی رو دنبال می کنن و در واقع به گوگل واسه بررسی سایتا کمک می کنه. از شکل های جور واجور الگوریتما، الگوریتم عقاب یکی از به روزترین الگوریتمای گوگله که در سال ۲۰۱۶ معرفی گردید.

کاربرده های الگوریتم عقاب

این الگوریتم در مقایسه با الگوریتمای قبلی (مرغ مگس خوار، پاندا، پنگوئن و…) دارای تغییرات کلی و اساسیه به خاطر همین بسیار مورد توجه سئوکاران قرار گرفت چون فرق بسیار زیاد با الگوریتمای دیگه داره و قراره در زمنیهایی دیگه به گوگل کمک کنه تا بتونه در رتبه بندی سایتا عمل کنه. بنابر این نقاط تمرکز این الگوریتم عبارتند از:
۱- در بعضی مواد دیده شده که محتواهای یه سایت زیاد با کیفیت نیستن ولی تگ بندی اونا، این مسئله رو پوشش میده تا گوگل متوجه نشه. بنابر این در این جا الگوریتم عقاب با دقیق شدن و فوکوس کردن بر تگ html ، به گوگل کمک می کنه تا بتونه بدون خطا قضاوت کنه. اصول کار این تگ بر مبنای علامت گذاریه. نوشتن متون سایتا هر چند ساده س! ولی واسه فرمت کردن اون دچار مشکل می شه. بنابر این وقتی که تو یه فایل از این تگ استفاده می شه، به مرورگر حالی میکنه که متن آماده فرمت شدنه. بنابر این الگوریتم عقاب کار مرورگر رو بسیار آسون می کنه.
۲- این الگوریتم، روی اندازه تاثیر بعضی شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، تویتر و گوگل پلاس در رتبه بندی سایت بسیار موثره و دلیل می شه که این ۳ شبکه اجتماعی نسبت به قبل ارزش بیشتری واسه رتبه بندی سایت پیدا می کنن.