پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

جذابترین مکانهای توریستی مالزی که فرصت دیدنش را نباید از دست داد

جذابترین مکانهای توریستی مالزی که فرصت دیدنش را نباید از دست داد

 

کشور مالزی یک کشور با آب و هوای استوایی و طبیعتی سرسبز است که در آسیا قرار گرفته است. این کشور در کنار کشور تایلند قرار دارد. مالزی جزو کشورهای محبوب از نظر توریستی در میان ایرانیان محسوب می‌شود و بسیاری از ایرانیان سفر به این کشور را به دلیل محیط بسیار خوب و مدرن‌اش بسیار دوست دارند. این کشور جمعیتی اکثراً مسلمان هم دارد و در آنجا مساجدی زیبا ساخته شده است. اگر این شهر را برای سفر خود در هنگام تعطیلات انتخاب کردید حتماً برای اقامت خود یک هتل خوب و مجلل را هم انتخاب کنید. هتل‌های 5 ستاره مالزی انتخاب بسیار خوبی برای اقامت در کشور مالزی هستند. در این کشور می‌توانید به رستوران‌های بسیار خوب رفته و انواع غذاهای آسیایی، محلی و همینطور بین المللی را با بهترین کیفیت میل کنید. کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است و از مقاصد اصلی گردشگری آنجا محصوب می‌شود. در شهر کوالالامپور می‌توانید به مراکز خرید بزرگ و مدرن رفته و ساعت‌ها به گشت و گذار و خرید مشغول شوید. اگر بخواهید به مراکز فرهنگی سر بزنید یا اگر علاقه به تاریخ دارید، می‌توانید در مالزی به جاذبه‌های تاریخی و موزه‌ها رفته و اطلاعات بسیار زیادی در مورد تاریخ و فرهنگ مالزی کسب کنید. در ادامه می‌خواهیم تمام تفریحات و فعالیت‌هایی که به عنوان گردشگر می‌توانید در کشور مالزی انجام دهید را به شما معرفی کنیم. این کشور می‌تواند روزهای زیادی شما را سرگرم کند و از ماندن در آنجا خسته نخواهید شد.

خرید در مالزی

به گزارش سفر باتو از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توان در کشور مالزی انجام داد رفتن به مراکز خرید این کشور و خرید از آنجا است. در شهر کوالالامپور مراکز خرید بسیار زیاد و بزرگی وجود دارد و می‌توانید در آنجا به این مراکز خرید رفته و ساعت‌ها به گشت و گذار و تفریح و همینطور خرید مشغول شوید. یکی از مراکز خرید در کوالالامپور سوانکی بایکت بین تانگ است که یکی مرکز خرید بزرگ و مدرن است و می‌توانید در آنجا از انواع برند‌های معتبر بین المللی کالا‌های مختلف با قیمت‌های بسیار خوب را تهیه کنید و از کیفیت بالای محصولات اطمینان داشته باشید. در آنجا می‌توان با چانه زدن تخفیف‌های خوبی برای کالاها دریافت کرد و محصولات را با قیمت پایین‌تری خرید.

غذاهای خیابانی مالزی

در کشور مالزی اگر به خیابان‌های معروف و توریستی بروید حتماً انواع غذاهای متنوع کنار خیابانی را خواهید دید. در آنجا انواع محصولات مختلف غذایی را می‌توانید تهیه کنید و از غذاهای هندی، چینی، مالزیایی و اروپایی لذت ببرید. این کشور شامل خوراک خوشمزه است که در رستوران‌های محلی آنجا می‌توانید امتحان کنید. خرید غذا از دکه‌های کوچک کنار خیابان در مالزی کاری بسیار معمول است و مردم مالزی و خارجی‌ها به عنوان یک تفریح و کار لذت بخش به آن نگاه می‌کنند و نباید نگران بهداشت باشید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   انواع انیمیشن دو بعدی (سبک های انیمیشن سازی) موشن کده

تله کابین لنکاوی مالزی

از بهترین تفریحاتی که می‌توان در شهر لنکاوی مالزی انجام داد، سوار شدن بر تله کابین این جزیره زیبا و مشاهده مناظر زیبا و جنگل‌های آنجا است. در این تله کابین می‌توانید نقاط بسیار زیبایی را مشاهده کنید و در ایستگاه‌های آنجا به مشاهده مناظر زیبای اطراف مشغول شوید و عکس‌ها خاطره انگیز و زیبا تهیه کنید. بالای این تله کابین می‌توانید در فاصله 700 متری از زمین بر روی پل هوایی لنکاوی رفته و در آنجا از مناظر زیبا لذت ببرید و پیاده روی کنید.

پارک لگولند مالزی

یکی از نقاط دیدین در تور مالزی که در ایالت جوهور واقع شده است، پارک لگو لند است که برای خانواده‌هایی که بچه دارند بسیار جایی هیجان انگیز و عالی است و می‌تواند برای بچه‌ها مکانی ایده آل باشد که می‌توانند در آنجا ساعت‌ها بازی کنند. آنجا شامل پارکی آبی به همراه فضایی سبز و زیبا می‌شود و می‌توان از انواع سرسره‌ها و تفریحات مختلف به همراه استخر‌های متعدد لذت برد و همچنین به رستوران‌ها و کافه‌های آنجا رفت و استراحت کرد.

رفتن به گالری نقاشی‌های سه بعدی مالزی

یکی از نقاط دیدنی در شهر لنکاوی، گالری نقاشی‌های سه بعدی است. در آنجا صدها نقاشی وجود دارد که اگر از زاویه درست به آنها نگاه کنید به شکل سه بعدی آنها را مشاهده می‌کنید. این مکان برای ثبت خاطرات و عکاسی مکانی ایده آل محسوب می‌شود و می‌توانید ساعت‌ها در آنجا به گشت و گذار بپردازید و از دیدن آثار هنری لذت ببرید. در ورود به این موزه از شما خواسته می‌شود که بدون کفش وارد شوید چون کف این موزه پر از نقاشی بوده و نمی‌خواهند آسیبی به آنها وارد شود.

کوه نوردی در کوه کینبالو مالزی

یکی از نقاط دیدین طبیعی در مالزی کوه کینبالو است که یکی از کوه‌های بلند و دیدینی در دنیا بوده و در منطقه بلند ترین کوه محسوب می‌شود. آنجا شامل پارک ملی می‌شود و جاذبه‌های دیدنی بسیار زیادی دارد. اگر به قله این کوه بخواهید بروید نیاز به تجهیزات کوه نوردی دارید و دو روز در راه خواهید بود ولی در نهایت منظره خیره کننده ای را خواهید دید که ارزش‌اش را دارد.