پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

  جاذبه های توریستی برتر آنتالیا از سواحل زیبا تا پارک های طبیعی

  جاذبه های توریستی برتر آنتالیا از سواحل زیبا تا پارک های طبیعی

 

 

این ساحل نیز دیگر ساحل معروف و دیدنی آنتالیا با امکانات کامل و خوب است. ساحل لانگ بیچ یا اوزونیالی ساحلی بلند است که طولی ده‌های کیلومتری دارد و شامل مناطق دیدنی بسیاری می‌شود. بسیاری از هتل‌های بسیار خوب آنتالیا در امتداد این ساحل قرار گرفته اند و شامل پلاژ یا ساحل مخصوص به خود هستند. در فصل تابستان که هوا گرم می‌شود این ساحل یکی از سواحل شلوغ آنتالیا می‌شود. انواع رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها را می‌توانید در امتداد این ساحل مشاهده کنید و در مناطق تفریحی اش از امکانات مختلف ساحل استفاده کنید و برای خود تخت استراحت اجاره کنید. رفتن به بندرگاه‌های تفریحی آنجا و عکاسی از تفریحات محبوب در آنتالیا است.

به گزارش سفر باتو ساحل زیبای تورونس ساحلی بسیار دیدنی پر از مناطق سرسبز و طبیعی در غرب آنتالیا است. آنجا می‌توانید مناظر بسیار دیدنی از کوه‌ها و تپه‌های سرسبز آنتالیا را مشاهده کنید، از صخره‌های دیدین آنجا عکاسی کنید و همینطور در میان جنگل‌های نزدیک این ساحل به پیاده روی و طبیعت گردی بپردازید. ساحل این منطقه یعنی ساحل تورونس ساحلی شنی با آبی شفاف و پر از ماهی‌های رنگارنگ است. در آنجا می‌توانید با قایق به ماهیگیری رفته و همانجا ماهی را کباب کنید.

از زیباترین سواحل نزدیک به آنتالیا ساحل جزیره سدیر یا کلئوپاترا است. آنجا جزیره‌ای بوده که افسانه‌ها می‌گویند کلئوپاترای مصری در آنجا به تفریح می‌پرداخته و از ساحل آنجا بهره میبرده است. این ساحل بسیار زیبا بوده و دارای شن‌هایی سفید رنگ و نرم است. آب آنجا هم به شکل زیبایی شفاف و تمیز بوده و ارتفاع کم آب باعث می‌شود بتوان در محیطی وسیع به آبتنی با خانواده پرداخت. شنهای این ساحل به دلیل کیفیت بالایشان خواهان بسیاری برای استراحت و آفتاب گرفتن دارند.

منطقه زیبای دالیان از بهترین نقاط دیدنی آنتالیا است و شامل تپه‌ها و سواحل بسیار خوبی می‌شود. در آنجا می‌توانید در رودخانه دالیا به قایق سواری بپردازید یا در آنجا طبیعت گردی کرده یا از مناطق تاریخی دیدن کنید. چند ساحل در این منطقه قرار دارند که یکی از آنها ساحل ایزتوزو است. این ساحل یک ساحل خاص بوده که در فصل بهار محل تخم گزاری لاکپشت‌ها هم هست که یکی از جاذبه‌های خاص آنجا محصوب می‌شود. در آنجا می‌توانید به انواع فعالیت‌های ورزشی و تفریحی آبی بپردازید، مثلاً جت اسکی سواری کنید، پاراسیلینگ سواری کنید یا از قایق‌های مختلف تفریحی مثل قایق کف شیشه‌ای، قایق کروز و دیگر قایق‌ها برای دیدن آن منطقه استفاده کنید. در آنجا می‌توان به ورزش مفرح اسکی روی آب پرداخت یا پاراسیلینگ سواری کرد و مناطق زیبای آنجا را از ارتفاع بیش از صد متر بر روی هوا دیدن کرد. دالیا یکی از بهترین جاها برای دیدن در آنتالیا محسوب می‌شود و شامل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار خوب و محلی هم هست.

این مطلب را هم از دست ندهید :   کتاب های دعانویسی

یکی از بهترین شهرها برای سفر توریستی به کشور ترکیه  در تور آنتالیا شهر ساحلی و زیبای آنتالیا است که با طبیعت زیبا و آبهای شفافش توریست‌های زیادی را به سوی خود جذب کرده است. در این شهر شما با ساختمان‌های زیبا مواجه خواهید شد، شهر آنتالیا بسیار زیبا و دیدنی است و شامل هتل‌ها و مناطق تفریحی و دیدین بسیاری است. آنجا دارای چند پارک آبی بسیار خوب است و شامل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار عالی می‌شود. مناطق مختلف تفریحی طبیعی در این شهر وجود دارد که می‌توان به منطقه زیبای دالیان اشاره کرد که با تفریحات طبیعت گردی اش معروف است. آنجا برای کوه نوردی و تفریحات داخل جنگل مثل سافاری توریست‌ها را به خود جذب کرده است. تور آنتالیا یکی از تورهای معروف در سالهای اخیر بوده و ایرانیان زیادی آنجا را برای سفر خارجی خود انتخاب می‌کنند. آب و هوای آنتالیا مدیترانه‌ای بوده و برای سفر فصل بهار و تابستان از فصول بسیار خوب محسوب می‌شود. در ادامه می‌خواهیم بهترین سواحل آنتالیا را به شما معرفی کنیم که در تور آنتالیا این سواحل و زیبایی‌هایشان را از دست ندهید.

از سواحل داخل شهر آنتالیا ساحل فولک است که در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. آنجا ساحلی رایگان با تمامی امکانات مورد نیاز برای علاقه مندان به آبتنی و آفتاب گرفتن است. در این ساحل فروشگاه و کافه قرار دارد و می‌توانید محصولات غذایی و کالاهای مربوط به ساحل را از آنجا خریداری کنید. در این ساحل می‌توانید تخت یا چتر آفتابگیر اجاره کنید و یا در آلاچیق به استراحت بپردازید. این ساحل در تابستان بسیار شلوغ است.

منطقه ایچمر از مناطق بسیار دیدنی و مهم از نظر تفریحی در آنتالیا است. ساحل این منطقه از سواحل معروف آنتالیا بوده که همواره توریست‌ها و گردشگران زیادی را جذب خود می‌کند. می‌توانید در آنجا به تفریحات و ورزشهای ساحلی مثل والیبال و فوتبال ساحلی بپردازید و در آبهای آنجا به آبتنی بپردازید. این ساحل شامل کافه و وسایل مختلف برای اجاره می‌شود و دارای رختکن و دوش برای تمیز کردن خود از شن است.