پردازش گران تاکستان

اخبار روز، سبک زندگی، سلامت، ورزش، فرهنگ و اندیشه، اقتصاد، جامعه

برترین مراکز خرید تایلند از ام بی کی تا مرکز خرید لوکس پلاتینیوم

برترین مراکز خرید تایلند از ام بی کی تا مرکز خرید لوکس پلاتینیوم

 

کشور تایلند از کشورهای گردشگری آسیا است و اهمیت آن بیشتر به خاطر هوای خوب و طبیعت زیبا در آنجا است. شهر بانکوک در کشور تایلند از شهرهای بسیار شلوغ و پر رفت و آمد آسیایی است که برای تجارت و خرید شهری بسیار خوب محسوب می‌شود. از شهرهای محبوب تایلند برای گردشگران شهر پاتایا را می‌توان نام برد که شامل طبیعتی زیبا و مناطق دیدنی کنار دریا می‌شود و سواحل بسیار خوبی دارد. در تایلند می‌توانید به جزیره‌های بسیار زیبا بروید و با قایق به گشت و گذار و تفریح بپردازید. آنجا می‌توان انواع ورزشها و فعالیت‌های تفریحی آبی را انجام داد که شامل غواصی و انواع موج سواری و اسکی با کابل، پاراسیلینگ و … می‌شود. در این شهر می‌توان اقامت بسیار خوب در هتل‌های 5 ستاره داشت و در رستوران‌های درجه یک تایلندی در طول اقامت در تور تایلند غذا میل کرد. این شهر شامل مراکز خرید بسیار خوبی هم می‌شود که می‌توانید در این بازارها و مراکز خرید اجناس تایلندی و همچنین خارجی از برندهای معتبر خریداری کنید، اگر در آنجا به خرید رفتید یادتان نرود که به این مراکز که در ادامه معرفی می‌کنیم حتماً سر بزنید.

مرکز خرید ام بی کی بانکوک تایلند

به گزارش سفر باتو از مراکز خرید زیبا و بزرگ در کشور تایلند مرکز خرید ام بی کی است که در شهر بانکوک یعنی پایتخت تایلند قرار دارد. این مرکز خرید دارای فضای بسیار بزرگی است که شامل 2 هزار فروشگاه مختلف می‌شود و این فروشگاه‌ها در 7 طبقه پخش شده‌اند. آنجا یکی از نقاط خرید محبوب در شهر بانکوک بوده و همواره مشتریان بسیاری به آنجا سر می زنند. می‌توانید انواع محصولات مختلف از قبیل لباس، کفش، کیف، محصولات دیجیتالی، محصولات کامپیوتری، لوازم منزل، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری کالا های دیگر مثل اسباب بازی و لباس کودک را در آنجا تهیه بفرمایید. این مجموعه شامل رستوران‌ها در بخش فود کورد و همچنین کافی شاپ است و همینطور برای سرگرمی افراد مختلف تفریحات متنوعی مانند شهر بازی و سینما دارد.

مرکز خرید پلاتینیوم بانکوک تایلند

دیگر مجموعه بزرگ تجاری در شهر بانکوک تایلند مرکز خرید پلاتینیوم است. این مجموعه با معماری زیبا و شیشه‌ای اش میتواند شما را محو خود کند. در این مجموعه بزرگ می‌توانید ساعت‌ها به پشت و گذار بپردازید و از میان صدها فروشگاه محصولات مختلفی مانند البسه، کیف و کفش، اکسسوری، عطر و ادکلن و بسیاری محصولات دیگر را تهیه بفرمایید. می‌توانید اجناسی با کیفیت را در این مجموعه با قیمت‌های بسیار مناسب تهیه کنید و از خرید خود لذت ببرید. در طبقه 4 این مجموعه فود کورت با چندین رستوران مختلف وجود دارد و آنجا برای خانواده‌ها می‌تواند بسیار مفرح و جذاب باشد.

این مطلب را هم از دست ندهید :   لیست کاملی از اصطلاحات عامیانه و کوچه بازاری قسمت 224

مرکز خرید پراتونام بانکوک تایلند

مرزک خرید پراتونام از مجموعه‌های تجاری  در تور تایلند است که در آنجا می‌توانید با قیمت بسیار خوب اجناس مختلف که اکثراً لباس هستند را تهیه کنید و از خرید کردن لذت ببرید. آنجا برای خرید‌ها عمده هم بسیار مناب است و می‌توانید تخفیف‌های خوبی برای محصولات بگیرید. این مرکز خرید در محله‌ای زیبا قرار گرفته که هتل‌های مختلفی در آنجا قرار دارند و شامل رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مختلف هم می‌شود. در آنجا افراد زیادی برای کمک به حمل بار وجود دارند که خرید‌های زیاد شما را با وسایل نقلیه به محل هتل شما می‌آورند.

مرکز خرید گیسون پلازا بانکوک تایلند

از مراکز خرید لوکس و دیدنی در بانکوک مرکز خرید گیسون پلازا است که مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به مد و پوشاک روز است. در آنجا می‌توانید جدید‌ترین محصولات را که در دنیا آمده‌اند تهیه کنید و از برند‌های جدید و کالاهای جدیدشان دیدن فرمایید. انواع بوتیک با برند‌های معتبر بین المللی در این مرکز خرید حضور دارند. در آنجا علاوه بر فروشگاه‌های دیدنی میتوانید از طراحی خود این ساختمان هم لذت ببرید و در آنجا مشغول به گشت و گذار شوید. این مجموعه دارای رستوران‌ها و کافی شاپ‌های مختلف است که در بخش فود کورت وجود دارد و می‌توانید به بخش‌های تفریح این مجموعه هم همراه با خانواده سر بزنید.

پانتیپ پلازا بانکوک تایلند

دیگر مجموعه بزرگ برای خرید در تایلند و شهر بانکوک مرکز خرید پانتیپ پلازا است. می‌توانید در آنجا با قیمت‌های مناسب لوازم خانگی و لواز برقی تهیه کنید. این مرکز خرید شامل محصولات رایانه‌ای و دیجیتالی هم می‌شود. آنجا شامل 5 طبقه بوده و دارای معماری مدرن و زیبا است که فضایی بزرگ و سالنی وسیع دارد. بعد از خرید خود در این مجموعه می‌توانید در رستورانها‌ و کافه‌ها  از غذا و نوشیدنی خود لذت ببرید. انجا شامل چندین پله برقی می‌شود و برای بچه‌ها هم آنجا دارای سالن بازی و شهر بازی است. در اطراف این هتل که در مرکز شهر قرار گرفته انواع مراکز خرید دیگر و رستوران‌ها و کافه‌ها وجود دارند و میتوانید بعد از پایان خرید خود به این رستورانها رفته و از غذاها خوشمزه تایلندی لذت ببرید که در میان غذاهای آسیایی دارای محبوبیت بالایی است.